Удосконалення комплексу маркетингу діяльності туристичного підприємства

Дипломна магістерська робота (код: d292)


Зміст дипломної роботи з менеджменту туристичного бізнесу, маркетингу, реклами діяльності суб'єктів господарювання

Вступ

Розділ 1. Теоретико-методологічні аспекти формування комплексу маркетингу діяльності туристичного підприємства

1.1 Сутність комплексу маркетингу підприємства та характеристика його складових
1.2. Принципи розробки та реалізації комплексу маркетингової діяльності
1.3. Методичні підходи до оцінки ефективності комплексу маркетингової діяльності

Розділ 2. Дослідження комплексу маркетингу діяльності туристичного підприємства “Сіндбад Інтернешнл”

2.1. Аналіз основних положень комплексу маркетингу діяльності підприємства
2.2. Оцінка процесу формування та реалізації комплексу маркетингу
2.3. Оцінка впливу комплексу маркетингу на господарську діяльність підприємства

Розділ 3. Рекомендації щодо удосконалення комплексу маркетингу діяльності туристичного підприємства “Сіндбад Інтернешнл”

3.1. Обгрунтування нової маркетингової стратегії підприємства
3.2. Пропозиції щодо удосконалення складових комплексу маркетингу туристичної фірми
3.3. Економічне обгрунтування та оцінка ефективності запропонованих заходів
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури


Замовити і купити дипломну роботу з обліку, аудиту, контролю, аналізу операційної, фінансової, основної, фінансово-господарської діяльності підприємств і установ

Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном
,
надійшліть повідомлення Viber на номер: ,
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення (зліва).

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна дипломної роботи - 400 грн.

Анотація дипломної роботи Удосконалення комплексу маркетингу діяльності туристичного підприємства

Представлений диплом містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення менеджменту туристичного бізнесу, маркетингу, реклами і список використаної літератури. В дипломі досліджено облік, аналіз і аудит діяльності підприємств за останні роки, а також проаналізовані основні показники діяльності базового підприємства. Дипломна робота написана на матеріалах реально існуючого підприємства.

Виконуємо написання дипломів на замовлення з менеджменту туристичного бізнесу, маркетингу, реклами та інших економічних предметів


Інші дипломні магістерські роботи з менеджменту туристичного бізнесу, маркетингу, реклами маркетингу діяльності туристичного підприємства:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку