Маркетингові дослідження проблем розвитку роздрібної торговельної мережі

Дипломна магістерська робота (код: d331)


Зміст дипломної роботи з маркетингу, реклами, економіки підприємства маркетингової і рекламної діяльності

Вступ

Розділ 1. Теоретичні аспекти проблем розвитку роздрібної торговельної мережі в умовах ринкової економіки

1.1. Канали роздрібного продажу товарів та їх роль в торговельному обслуговуванні покупців
1.2. Визначальні фактори розвитку роздрібної торговельної мережі
1.3. Роль маркетингових досліджень у формуванні структури роздрібної торговельної мережі та її територіального розміщення

Розділ 2. Дослідження стану розвитку каналів роздрібного продажу товарів у м. Києві

2.1. Стан і тенденції розвитку магазинів
2.2. Позамагазинні форми роздрібного продажу товарів
2.3. Державні органи та їх функції щодо регулювання розвитку роздрібної торговельної мережі
2.4. Стан організації проведення маркетингових досліджень в роздрібній торгівлі м. Києва

Розділ 3. Удосконалення проведення маркетингових досліджень проблем розвитку роздрібної торговельної мережі

3.1. Наукові дослідження мотивації споживачів та його поведінки
3.2. Маркетингові дослідження щодо вибору спеціалізації роздрібної торговельної мережі та місця його розташування
3.3. Основні шляхи удосконалення інформаційного забезпечення маркетингових досліджень
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки


Замовити і купити дипломну роботу з

Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном
,
надійшліть повідомлення Viber на номер: ,
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення (зліва).

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна дипломної роботи - 400 грн.

Анотація дипломної роботи Маркетингові дослідження проблем розвитку роздрібної торговельної мережі

Представлений диплом містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення маркетингу, реклами, економіки підприємства і список використаної літератури. В дипломі досліджено за останні роки, а також проаналізовані основні показники діяльності базового підприємства. Дипломна робота написана на матеріалах реально існуючого підприємства.

Виконуємо написання дипломів на замовлення з маркетингу, реклами, економіки підприємства та інших економічних предметів


Інші дипломні магістерські роботи з маркетингу, реклами, економіки підприємства:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку