Захист інтересів суб'єктів господарювання від недобросовісної конкуренції

Дипломна магістерська робота (код: d333)


Зміст дипломної роботи з маркетингу, реклами, економіки підприємства маркетингової і рекламної діяльності

Вступ

Розділ 1. Теоретичні засади добросовісної конкуренції

1.1. Конкуренція як передумова розвитку ринкової економіки та чесні звичаї ділової практики
1.2. Основні форми прояву недобросовісної конкуренції
1.3. Об'єктивна необхідність та цілі захисту інтересів суб'єктів господарювання від недобросовісної конкуренції

Розділ 2. Аналіз механізму захисту інтересів суб'єктів господарювання від недобросовісної конкуренції в Україні

2.1. Нормативно-правова база захисту інтересів суб'єктів господарювання від недобросовісної конкуренції та механізм її застосування
2.2. Суб'єкти захисту інтересів суб'єктів господарювання від недобросовісної конкуренції та їх діяльність
2.3. Характерні особливості проявів недобросовісної конкуренції в Україні та чинники, що їм сприяють

Розділ 3. Економічні та соціальні аспекти захисту від недобросовісної конкуренції

3.1. Захист інтересів суб'єктів господарювання від недобросовісної конкуренції та соціально-економічний розвиток України
3.2. Вдосконалення засад захисту від недобросовісної конкуренції та застосування світового досвіду захисту від недобросовісної конкуренції в Україні
3.3. Формування етичних норм поведінки в сучасній діловій практиці
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки


Замовити і купити дипломну роботу з

Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном
,
надійшліть повідомлення Viber на номер: ,
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення (зліва).

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна дипломної роботи - 400 грн.

Анотація дипломної роботи Захист інтересів суб'єктів господарювання від недобросовісної конкуренції

Представлений диплом містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення маркетингу, реклами, економіки підприємства і список використаної літератури. В дипломі досліджено за останні роки, а також проаналізовані основні показники діяльності базового підприємства. Дипломна робота написана на матеріалах реально існуючого підприємства.

Виконуємо написання дипломів на замовлення з маркетингу, реклами, економіки підприємства та інших економічних предметів


Інші дипломні магістерські роботи з маркетингу, реклами, економіки підприємства:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку