Зовнішнє середовище міжнародного маркетингу та його вплив на ефективність діяльності підприємства

Дипломна магістерська робота (код: d823)


Зміст дипломної роботи з маркетингу, реклами маркетингової і рекламної діяльності

Вступ

Розділ 1. Теоретичні засади аналізу міжнародного маркетингу та зовнішнього середовища в його умовах

1.1. Поняття, зміст та особливості міжнародного маркетингу
1.2. Загальні характеристики факторів зовнішнього середовища міжнародного маркетингу
1.2.1. Загальні характеристики політично-правового середовища міжнародного маркетингу
1.2.2. Сутність економічного середовища та його основні елементи
1.2.3. Основні фактори культурологічного середовища та їх вплив на систему міжнародного маркетингу
1.3. Ефективність діяльності підприємства на закордонних ринках та її оцінка

Розділ 2. Аналіз зовнішньоекономічної діяльності ПАТ «Виробниче об’єднання «Технопроммеханіка»

2.1. Зовнішньоекономічна діяльність підприємства та їх загальна оцінка
2.2. Порівняльна оцінка основних країн-експортерів підприємства на основі аналізу середовища міжнародного маркетингу

Розділ 3. Оцінка ефективності міжнародного маркетингу ПАТ «Виробниче об’єднання «Технопроммеханіка»

3.1. Аналітична оцінка ефективності зовнішньоекономічних операцій підприємств
3.2. Застосування кількісних та якісних методик факторного аналізу зовнішнього середовища як один із шляхів покращення ефективності маркетингової діяльності
3.3. Доступні шляхи удосконалення міжнародного маркетингу при пристосуванні підприємств і продукції до умов зовнішнього середовища
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури


Замовити і купити дипломну роботу з

Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна дипломної роботи - 500 грн.

Анотація дипломної роботи Зовнішнє середовище міжнародного маркетингу та його вплив на ефективність діяльності підприємства

Представлений диплом містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення маркетингу, реклами і список використаної літератури. В дипломі досліджено за останні роки, а також проаналізовані основні показники діяльності базового підприємства. Дипломна робота написана на матеріалах реально існуючого підприємства.

Приклад рисунку із диплому з




Виконуємо написання дипломів на замовлення з маркетингу, реклами та інших економічних предметів


Інші дипломні магістерські роботи з маркетингу, реклами та зовнішньоекономічної діяльності:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку