Аналіз товарних ресурсів підприємства торгівлі та ефективності їх використання

Курсова робота (код: kur1)

Предмет:
фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Економічна сутність і класифікація товарних ресурсів підприємств торгівлі
2. Організаційно-економічна характеристика підприємства
3. Організаційно-інформаційна модель товарних ресурсів
4. Загальний аналіз товарних ресурсів
5. Факторний аналіз товарних ресурсів
6. Аналіз товарних ресурсів в умовах застосування ПЕОМ
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном
,
надійшліть повідомлення Viber на номер: ,
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення (зліва).

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 200 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки товарних ресурсів підприємства торгівлі, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз товарних ресурсів"



Структура курсової роботи по проблемі

Поточний курсовик складає вступ, теоретичну основу і практику аналізу, висновки і пропозиції, перелік використаної літератури. У вступі охарактеризовано актуальність оцінки ресурсу товарів, проаналізовано мету і завдання курсової роботи, а також досліджено інформаційну базу дослідження з аналізу. В частині доктрини дослідження наведено роль аналізу в господарській діяльності підприємства, розкрито сутнісне значення товарних запасів підприємства, оцінено наукові джерела і законодавчо-правову основу з аналізу, розроблено загальну характеристику фінансово-господарської діяльності суб’єкта господарювання, висунуто коротку економічну характеристику та систему управління фірмою, з'ясовано економічний і фінансовий потенціал фірми та його використання. В практичному розділі курсової роботи вивчено розробку і обґрунтування методики аналізу, сформульовано теоретичну модель аналізу, простежено методику загального аналізу товарних ресурсів підприємства торгівлі, оглянуто розрахунки економічної ефективності від впровадження пропозицій, опрацьовано аналіз впливу факторів на результативний показник, зумовлено розрахунок відносних показників стану, зміни і використання, розглянуто застосування комп'ютерних технологій при здійсненні аналізу. У висновках висвітлено узагальнені результати дослідження аналізу, а також обстежено направлення щодо покращення аналізу товарних запасів підприємства в нових умовах господарювання.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку