Механізм ринкового ціноутворення на послуги підприємств готельного господарства

Курсова робота (код: kurs121)

Предмет:
маркетинг і реклама

Зміст

Вступ
1. Теоретичні основи ринкового ціноутворення на послуги підприємств готельного господарства
1.1.Сутність та економічне значення ціни
1.2. Характеристика складових елементів та особливості формування цін на послуги готельних підприємств
2. Дослідження механізму ціноутворення на готельні послуги та його впливу на ефективність господарської діяльності готельного комплексу "Дружба"
2.1. Організаційно - економічна характеристика підприємства
2.2. Дослідження методів обгрунтування цін на послуги готельного комплексу та впливу факторів на рівень та динаміку цін
2.3. Аналіз впливу цінової політики на показники ефективності господарської діяльності готельного підприємства
2.4. Автоматизація економічних розрахунків ефективності ціноутворення на готельні послуги.
3. Пропозиції щодо удосконалення механізму ціноутворення та обгрунтування цін на послуги готельного комплексу "Дружба"
3.1. Рекомендації по обгрунтуванню цінової стратегії в готельному комплексі
3.2. Економічне обгрунтування реалізації цінової стратегії у готельному комплексі
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном
,
надійшліть повідомлення Viber на номер: ,
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення (зліва).

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 200 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади маркетингу і реклами , а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку