Аналіз реалізації продукції власного виробництва та купівельних товарів на підприємствах ресторанного господарства

Курсова робота (код: kurs22)

Предмет:
ресторанне господарство

Зміст

Вступ
1. Місце аналізу в системі управління діяльністю підприємства ресторанного господарства
2. Організаційно-економічна характеристика підприємства ресторанного господарства (на матеріалах ТОВ "Миронівське громадське харчування")
3. Критичний огляд нормативної бази, спеціальної та періодичної літератури з питань аналізу реалізації продукції власного виробництва і купівельних товарів на підприємствах ресторанного господарства
4. Організаційно-економічна модель аналізу реалізації продукції власного виробництва і купівельних товарів на підприємствах ресторанного господарства
5. Методика загального аналізу реалізації продукції власного виробництва і купівельних товарів на підприємствах ресторанного господарства
6. Аналіз впливу чинників на обсяг і структуру реалізації продукції власного виробництва і купівельних товарів на підприємствах ресторанного господарства
7. Оцінка ефективності реалізації продукції власного виробництва і купівельних товарів на підприємствах ресторанного господарства
8. Особливості аналізу в умовах застосування сучасних інформаційних технологій
9. Узагальнення та реалізація результатів аналізу реалізації продукції власного виробництва і купівельних товарів на підприємствах ресторанного господарства
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном
,
надійшліть повідомлення Viber на номер: ,
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення (зліва).

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 200 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади ресторанного господарства реалізації продукції власного виробництва та купівельних товарів на підприємствах ресторанного господарства, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Структура курсової роботи по проблемі

Це курсове дослідження розподіляється на вступ, теоретичний розділ і практичну частину, висновки і пропозиції, реєстр застосованої літератури. У вступі з'ясовано актуальність менеджменту ресторанної справи, висвітлено мету і завдання дослідження, а також оцінено предмет і об’єкт дослідження з аналізу. В теоретичному розділі дослідження проаналізовано роль аналізу в господарській діяльності підприємства, зумовлено економічну сутність менеджменту в ресторанному бізнесі, надано правові акти і дослідження спеціальну літературу з аналізу, охарактеризовано загальну характеристику фінансово-господарської діяльності суб’єкта господарювання, наведено коротку економічну характеристику та систему управління фірмою, роз'яснено аналіз основних ознак господарювання компанії за останні роки. В другій частині курсової роботи обстежено результати аналізу та обґрунтування пропозицій, простежено об’єкти, суб’єкти, методичні прийоми, інформаційну базу аналізу, представлено аналіз структури і динаміки реалізації продукції власного виробництва та купівельних товарів на підприємствах ресторанного господарства, розглянуто розрахунки економічної ефективності від впровадження пропозицій, розроблено методику факторного аналізу, оглянуто економічний аналіз якості користування, окреслено інформатизацію і автоматизацію в ході оцінки. У висновках опрацьовано узагальнені результати дослідження аналізу, а також вивчено пропозиції щодо удосконалення аналізу менеджменту в ресторанному бізнесі в умовах ринкових відносин.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку