Аналіз реалізації продукції власного виробництва та купівельних товарів на підприємствах ресторанного господарства

Курсова робота (код: kurs22)

Предмет: ресторанне господарство

Зміст

Вступ
1. Місце аналізу в системі управління діяльністю підприємства ресторанного господарства
2. Організаційно-економічна характеристика підприємства ресторанного господарства (на матеріалах ТОВ "Миронівське громадське харчування")
3. Критичний огляд нормативної бази, спеціальної та періодичної літератури з питань аналізу реалізації продукції власного виробництва і купівельних товарів на підприємствах ресторанного господарства
4. Організаційно-економічна модель аналізу реалізації продукції власного виробництва і купівельних товарів на підприємствах ресторанного господарства
5. Методика загального аналізу реалізації продукції власного виробництва і купівельних товарів на підприємствах ресторанного господарства
6. Аналіз впливу чинників на обсяг і структуру реалізації продукції власного виробництва і купівельних товарів на підприємствах ресторанного господарства
7. Оцінка ефективності реалізації продукції власного виробництва і купівельних товарів на підприємствах ресторанного господарства
8. Особливості аналізу в умовах застосування сучасних інформаційних технологій
9. Узагальнення та реалізація результатів аналізу реалізації продукції власного виробництва і купівельних товарів на підприємствах ресторанного господарства
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади ресторанного господарства реалізації продукції власного виробництва та купівельних товарів на підприємствах ресторанного господарства, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Структура курсової роботи по проблемі

Представлена курсова робота складає вступ, теоретичну основу і практику аналізу, висновки і пропозиції, основну літературу. У вступі висунуто актуальність менеджменту ресторанної справи, визначено мету і завдання дослідження, а також надано предмет і об’єкт курсової роботи з аналізу. В теоретичному розділі курсової роботи оцінено роль аналізу в господарській діяльності підприємства, обстежено науковий зміст менеджменту в ресторанному бізнесі, представлено наукові джерела і законодавчо-правову основу з аналізу, розкрито критичні погляди різних вчених з різних джерел щодо аналізу, охарактеризовано організаційно-економічну характеристику об’єкта, на матеріалах якого виконується аналіз, простежено економічний і фінансовий потенціал фірми та його використання. У наступному елементі курсової роботи наведено аналіз об’єкта дослідження за розробленою методикою, проаналізовано теоретичну модель аналізу, роз'яснено організацію і здійснення оцінки наявності реалізації продукції власного виробництва та купівельних товарів на підприємствах ресторанного господарства, окреслено розрахунки економічної ефективності від впровадження пропозицій, опрацьовано фактори, що впливають на об'єкт аналізу, висвітлено розрахунок відносних показників стану, зміни і використання, досліджено застосування комп'ютерних технологій при здійсненні аналізу. У висновках оглянуто узагальнені результати дослідження аналізу, а також вивчено направлення щодо покращення аналізу менеджменту в ресторанному бізнесі в умовах ринкових відносин.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку