Аналіз реалізації продукції власного виробництва та купівельних товарів на підприємствах ресторанного господарства

Курсова робота (код: kurs22)

Предмет: ресторанне господарство

Зміст

Вступ
1. Місце аналізу в системі управління діяльністю підприємства ресторанного господарства
2. Організаційно-економічна характеристика підприємства ресторанного господарства (на матеріалах ТОВ "Миронівське громадське харчування")
3. Критичний огляд нормативної бази, спеціальної та періодичної літератури з питань аналізу реалізації продукції власного виробництва і купівельних товарів на підприємствах ресторанного господарства
4. Організаційно-економічна модель аналізу реалізації продукції власного виробництва і купівельних товарів на підприємствах ресторанного господарства
5. Методика загального аналізу реалізації продукції власного виробництва і купівельних товарів на підприємствах ресторанного господарства
6. Аналіз впливу чинників на обсяг і структуру реалізації продукції власного виробництва і купівельних товарів на підприємствах ресторанного господарства
7. Оцінка ефективності реалізації продукції власного виробництва і купівельних товарів на підприємствах ресторанного господарства
8. Особливості аналізу в умовах застосування сучасних інформаційних технологій
9. Узагальнення та реалізація результатів аналізу реалізації продукції власного виробництва і купівельних товарів на підприємствах ресторанного господарства
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади ресторанного господарства реалізації продукції власного виробництва та купівельних товарів на підприємствах ресторанного господарства, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Структура курсової роботи по проблемі

Представлена курсова робота розподіляється на вступ, теоретичний і аналітичний розділи, висновки і пропозиції, список літературних джерел. У вступі розроблено актуальність менеджменту ресторанної справи, охарактеризовано мету і завдання курсової роботи, а також окреслено наукову новизну курсової роботи з аналізу. В теоретичних засадах курсової роботи опрацьовано стан сучасного аналізу суб'єктів господарювання, зумовлено сутнісне значення менеджменту в ресторанному бізнесі, проаналізовано наукові джерела і законодавчо-правову основу з аналізу, висунуто основні економічні показники діяльності об'єкта дослідження за останні 3 звітних роки, визначено характеристику організаційної структури та видів діяльності підприємства, вивчено головні результати діяльності суб’єкта господарювання. В аналітичній частині курсової роботи розкрито аналіз об’єкта дослідження за розробленою методикою, досліджено інформаційне забезпечення та методи аналізу, з'ясовано аналіз структури і динаміки реалізації продукції власного виробництва та купівельних товарів на підприємствах ресторанного господарства, наведено виявлення недоліків та вказання способів їх виправлення і профілактики, представлено методику факторного аналізу, сформульовано розрахунок відносних показників стану, зміни і використання, надано вживання комп'ютерних засобів при проведенні оцінки. У висновках оцінено узагальнені результати дослідження аналізу, а також простежено пропозиції щодо удосконалення аналізу менеджменту в ресторанному бізнесі в системі господарської діяльності.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку