Аналіз продукції власного виробництва і купівельних товарів підприємства ресторанного господарства

Курсова робота (код: kurs23)

Предмет:
ресторанне господарство

Зміст

Вступ
1. Економічний зміст продукції власного виробництва і купівельних товарів, місце та роль в системі управління підприємством.
2. Економіко-правовий аналіз нормативної бази та огляд спеціальної літератури по темі дослідження.
3. Організаційно-економічна характеристика підприємства ТОВ"Марко поло".
4. Організаційно-інформаційна модель аналізу продукції власного виробництва і купівельних товарів у підприємствах громадського харчування.
5. Методика аналізу реалізації продукції власного виробництва і купівельних товарів.
Загальний аналіз продукції власного виробництва і купівельних товарів.
Факторний аналіз продукції власного виробництва і купівельних товарів.
6. Особливості аналізу реалізації продукції власного виробництва і купівельних товарів підприємств громадського харчування в умовах використання сучасних інформаційних технологій.
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном
,
надійшліть повідомлення Viber на номер: ,
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення (зліва).

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 200 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади ресторанного господарства продукції власного виробництва і купівельних товарів підприємств ресторанного господарства, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Структура курсової роботи по проблемі

Поточний курсовик має в своєму складі вступ, концептуальний і прикладний елементи, висновки і пропозиції, список літературних джерел. У вступі з'ясовано актуальність менеджменту ресторанної справи, висвітлено мету і завдання дослідження, а також визначено наукову новизну курсової роботи з аналізу. В теоретичному розділі курсової роботи висунуто місце аналізу в управлінні підприємством, проаналізовано науковий зміст менеджменту в ресторанному бізнесі, обстежено наукові джерела і законодавчо-правову основу з аналізу, розроблено загальну характеристику фінансово-господарської діяльності суб’єкта господарювання, вивчено організаційно-економічну характеристику об’єкта, на матеріалах якого виконується аналіз, сформульовано динаміку основних економічних показників діяльності підприємства протягом 3 років. В практичному розділі курсової роботи надано аналіз об’єкта дослідження за розробленою методикою, представлено об’єкти, суб’єкти, методичні прийоми, інформаційну базу аналізу, розглянуто вертикальний і горизонтальний аналіз продукції власного виробництва і купівельних товарів підприємств ресторанного господарства, зумовлено виявлення недоліків та вказання способів їх виправлення і профілактики, розкрито фактори, що впливають на об'єкт аналізу, окреслено фінансову оцінку ефективності використання, охарактеризовано застосування комп'ютерних технологій при здійсненні аналізу. У висновках оглянуто узагальнені результати дослідження аналізу, а також досліджено путі, що призводять до вдосконалення аналізу менеджменту в ресторанному бізнесі в системі господарської діяльності.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку