Аналіз продукції власного виробництва і купівельних товарів підприємства ресторанного господарства

Курсова робота (код: kurs23)

Предмет: ресторанне господарство

Зміст

Вступ
1. Економічний зміст продукції власного виробництва і купівельних товарів, місце та роль в системі управління підприємством.
2. Економіко-правовий аналіз нормативної бази та огляд спеціальної літератури по темі дослідження.
3. Організаційно-економічна характеристика підприємства ТОВ"Марко поло".
4. Організаційно-інформаційна модель аналізу продукції власного виробництва і купівельних товарів у підприємствах громадського харчування.
5. Методика аналізу реалізації продукції власного виробництва і купівельних товарів.
Загальний аналіз продукції власного виробництва і купівельних товарів.
Факторний аналіз продукції власного виробництва і купівельних товарів.
6. Особливості аналізу реалізації продукції власного виробництва і купівельних товарів підприємств громадського харчування в умовах використання сучасних інформаційних технологій.
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади ресторанного господарства продукції власного виробництва і купівельних товарів підприємств ресторанного господарства, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Структура курсової роботи по проблемі

Це курсове дослідження має в своєму складі вступ, теоретичну основу і практику аналізу, висновки і пропозиції, перелік використаної літератури. У вступі вивчено актуальність менеджменту ресторанної справи, опрацьовано мету і завдання дослідження, а також розроблено наукову новизну дослідження з аналізу. В частині доктрини дослідження висунуто місце аналізу в управлінні підприємством, представлено науковий зміст менеджменту в ресторанному бізнесі, оглянуто законодавчі акти і літературу з аналізу, висвітлено критичні погляди різних вчених з різних джерел щодо аналізу, з'ясовано організаційно-економічну характеристику об’єкта, на матеріалах якого виконується аналіз, сформульовано головні результати діяльності суб’єкта господарювання. В аналітичній частині курсової роботи визначено результати аналізу та обґрунтування пропозицій, наведено об’єкти, суб’єкти, методичні прийоми, інформаційну базу аналізу, розкрито вертикальний і горизонтальний аналіз продукції власного виробництва і купівельних товарів підприємств ресторанного господарства, обстежено розрахунки економічної ефективності від впровадження пропозицій, надано методику факторного аналізу, розглянуто математичний розрахунок результатів застосування, оцінено використання новітньої техніки в процесі аналізу. У висновках досліджено узагальнені результати дослідження аналізу, а також охарактеризовано пропозиції щодо удосконалення аналізу менеджменту в ресторанному бізнесі в умовах ринкових відносин.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку