Аналіз товарно-сировинних ресурсів підприємства ресторанного господарства

Курсова робота (код: kurs24)

Предмет:
ресторанне господарство

Зміст

Вступ
1. Економічна сутність товарно-сировинних ресурсів та роль їх аналізу в системі управління підприємств ресторанного господарства.
2. Огляд нормативно-правової бази і спеціальної літератури по темі дослідження.
3. Організаційно-економічна характеристика підприємства ресторанного господарства на матеріалах якого виконується курсова робота.
4. Організаційно-інформаційна модель аналізу товарно-сировинних ресурсів.
5. Методика аналізу товарно-сировинних ресурсів підприємств ресторанного господарства.
5.1.Загальний аналіз товарно-сировинних ресурсів.
5.2.Аналіз руху та ефективності використання товарно-сировинних ресурсів.
6. Особливості аналізу руху та використання товарно-сировинних ресурсів підприємств ресторанного господарства в умовах використання сучасних інформаційних технологій.
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном
,
надійшліть повідомлення Viber на номер: ,
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення (зліва).

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 200 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади ресторанного господарства товарно-сировинних ресурсів підприємств ресторанного господарства, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Структура курсової роботи по проблемі

Представлена курсова робота має в своєму складі вступ, теоретичну основу і практику аналізу, висновки і пропозиції, список літературних джерел. У вступі висунуто актуальність менеджменту ресторанної справи, проаналізовано мету і завдання курсової роботи, а також з'ясовано предмет і об’єкт дослідження з аналізу. В теоретичному розділі дослідження окреслено місце аналізу в управлінні підприємством, оцінено науковий зміст менеджменту в ресторанному бізнесі, зумовлено законодавчі акти і літературу з аналізу, простежено загальну характеристику фінансово-господарської діяльності суб’єкта господарювання, сформульовано організаційно-економічну характеристику об’єкта, на матеріалах якого виконується аналіз, досліджено економічний і фінансовий потенціал фірми та його використання. В практичному розділі курсової роботи надано результати аналізу та обґрунтування пропозицій, визначено організаційно-інформаційну модель аналізу, наведено організацію і здійснення оцінки наявності товарно-сировинних ресурсів підприємств ресторанного господарства, роз'яснено розрахунки економічної ефективності від впровадження пропозицій, розглянуто здійснення чинникового аналізу, вивчено економічний аналіз якості користування, розроблено застосування комп'ютерних технологій при здійсненні аналізу. У висновках висвітлено узагальнені результати дослідження аналізу, а також опрацьовано путі, що призводять до вдосконалення аналізу менеджменту в ресторанному бізнесі в системі господарської діяльності.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку