Аналіз товарно-сировинних ресурсів підприємства ресторанного господарства

Курсова робота (код: kurs24)

Предмет: ресторанне господарство

Зміст

Вступ
1. Економічна сутність товарно-сировинних ресурсів та роль їх аналізу в системі управління підприємств ресторанного господарства.
2. Огляд нормативно-правової бази і спеціальної літератури по темі дослідження.
3. Організаційно-економічна характеристика підприємства ресторанного господарства на матеріалах якого виконується курсова робота.
4. Організаційно-інформаційна модель аналізу товарно-сировинних ресурсів.
5. Методика аналізу товарно-сировинних ресурсів підприємств ресторанного господарства.
5.1.Загальний аналіз товарно-сировинних ресурсів.
5.2.Аналіз руху та ефективності використання товарно-сировинних ресурсів.
6. Особливості аналізу руху та використання товарно-сировинних ресурсів підприємств ресторанного господарства в умовах використання сучасних інформаційних технологій.
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади ресторанного господарства товарно-сировинних ресурсів підприємств ресторанного господарства, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Структура курсової роботи по проблемі

Дана курсова робота налічує вступ, концептуальний і прикладний елементи, висновки і пропозиції, реєстр застосованої літератури. У вступі висвітлено актуальність менеджменту ресторанної справи, роз'яснено мету і завдання дослідження, а також представлено інформаційну базу курсової роботи з аналізу. В теоретичному розділі дослідження висунуто становище аналітичної оцінки в менеджменті підприємства, наведено науковий зміст менеджменту в ресторанному бізнесі, досліджено нормативно-правову базу з аналізу, охарактеризовано характеристику нормативно-правової бази стосовно методики аналізу, розроблено характеристику організаційної структури та видів діяльності підприємства, проаналізовано динаміку основних економічних показників діяльності підприємства протягом 3 років. В другій частині курсової роботи зумовлено результати аналізу та обґрунтування пропозицій, з'ясовано інформаційне забезпечення та методи аналізу, розглянуто методику загального аналізу товарно-сировинних ресурсів підприємств ресторанного господарства, визначено розрахунки економічної ефективності від впровадження пропозицій, надано аналіз впливу факторів на результативний показник, розкрито економічний аналіз якості користування, простежено інформатизацію і автоматизацію в ході оцінки. У висновках обстежено узагальнені результати дослідження аналізу, а також вивчено путі, що призводять до вдосконалення аналізу менеджменту в ресторанному бізнесі в період становлення ринкових відносин.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку