Аналіз товарно-сировинних ресурсів підприємства ресторанного господарства

Курсова робота (код: kurs24)

Предмет: ресторанне господарство

Зміст

Вступ
1. Економічна сутність товарно-сировинних ресурсів та роль їх аналізу в системі управління підприємств ресторанного господарства.
2. Огляд нормативно-правової бази і спеціальної літератури по темі дослідження.
3. Організаційно-економічна характеристика підприємства ресторанного господарства на матеріалах якого виконується курсова робота.
4. Організаційно-інформаційна модель аналізу товарно-сировинних ресурсів.
5. Методика аналізу товарно-сировинних ресурсів підприємств ресторанного господарства.
5.1.Загальний аналіз товарно-сировинних ресурсів.
5.2.Аналіз руху та ефективності використання товарно-сировинних ресурсів.
6. Особливості аналізу руху та використання товарно-сировинних ресурсів підприємств ресторанного господарства в умовах використання сучасних інформаційних технологій.
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади ресторанного господарства товарно-сировинних ресурсів підприємств ресторанного господарства, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Структура курсової роботи по проблемі

Дана курсова робота складає вступ, теоретичний і аналітичний розділи, висновки і пропозиції, реєстр застосованої літератури. У вступі висвітлено актуальність менеджменту ресторанної справи, розглянуто мету і завдання дослідження, а також опрацьовано інформаційну базу дослідження з аналізу. В теоретико-методичних основах дослідження з'ясовано місце аналізу в управлінні підприємством, окреслено науковий зміст менеджменту в ресторанному бізнесі, роз'яснено нормативно-правову базу з аналізу, проаналізовано загальну характеристику фінансово-господарської діяльності суб’єкта господарювання, вивчено структуру керівництва компанії та її основних підрозділів, досліджено головні результати діяльності суб’єкта господарювання. В аналітичній частині курсової роботи сформульовано аналіз об’єкта дослідження за розробленою методикою, визначено теоретичну модель аналізу, надано методику загального аналізу товарно-сировинних ресурсів підприємств ресторанного господарства, простежено розрахунки економічної ефективності від впровадження пропозицій, оглянуто здійснення чинникового аналізу, розкрито математичний розрахунок результатів застосування, висунуто застосування комп'ютерних технологій при здійсненні аналізу. У висновках розроблено узагальнені результати дослідження аналізу, а також представлено пропозиції щодо удосконалення аналізу менеджменту в ресторанному бізнесі в період становлення ринкових відносин.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку