Аналіз товарообороту підприємства торгівлі

Курсова робота (код: kurs34)

Предмет:
фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Місце і роль аналізу в системі управління товарооборотом підприємства
2. Економічна характеристика товарообороту
3. Організаційно економічна характеристика підприємства
4. Огляд нормативної бази та спеціальних досліджень
5. Організаційно-інформаційна модель аналізу товарообороту підприємств торгівлі
6. Загальний аналіз товарообороту підприємства
7. Факторний аналіз товарообороту підприємства
8. Методика аналізу товарообороту підприємства торгівлі на основі сучасних інформаційних технологій
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном
,
надійшліть повідомлення Viber на номер: ,
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення (зліва).

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 200 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки товарообороту підприємств торгівлі, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз товарообороту"



Структура курсової роботи по проблемі

Поточний курсовик складає вступ, теоретичний розділ і практичну частину, висновки і пропозиції, перелік використаної літератури. У вступі досліджено актуальність оцінки ресурсу товарів, роз'яснено мету і завдання курсової роботи, а також проаналізовано наукову новизну дослідження з аналізу. В частині доктрини дослідження розглянуто стан сучасного аналізу суб'єктів господарювання, висвітлено науковий зміст товарних запасів підприємства, наведено нормативно-правову базу з аналізу, вивчено загальну характеристику фінансово-господарської діяльності суб’єкта господарювання, оцінено коротку економічну характеристику та систему управління фірмою, розроблено динаміку основних економічних показників діяльності підприємства протягом 3 років. У наступному елементі курсової роботи представлено результати аналізу та обґрунтування пропозицій, окреслено об’єкти, суб’єкти, методичні прийоми, інформаційну базу аналізу, висунуто вертикальний і горизонтальний аналіз товарообороту підприємств торгівлі, сформульовано виявлення недоліків та вказання способів їх виправлення і профілактики, з'ясовано фактори, що впливають на об'єкт аналізу, обстежено розрахунок відносних показників стану, зміни і використання, оглянуто вживання комп'ютерних засобів при проведенні оцінки. У висновках надано узагальнені результати дослідження аналізу, а також простежено направлення щодо покращення аналізу товарних запасів підприємства в період становлення ринкових відносин.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку