Аналіз товарообороту підприємства торгівлі

Курсова робота (код: kurs34)

Предмет: фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Місце і роль аналізу в системі управління товарооборотом підприємства
2. Економічна характеристика товарообороту
3. Організаційно економічна характеристика підприємства
4. Огляд нормативної бази та спеціальних досліджень
5. Організаційно-інформаційна модель аналізу товарообороту підприємств торгівлі
6. Загальний аналіз товарообороту підприємства
7. Факторний аналіз товарообороту підприємства
8. Методика аналізу товарообороту підприємства торгівлі на основі сучасних інформаційних технологій
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки товарообороту підприємств торгівлі, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз товарообороту"



Структура курсової роботи по проблемі

Це курсове дослідження налічує вступ, теоретичний і аналітичний розділи, висновки і пропозиції, перелік використаної літератури. У вступі розкрито актуальність оцінки ресурсу товарів, розглянуто мету і завдання дослідження, а також опрацьовано інформаційну базу дослідження з аналізу. В частині доктрини курсової роботи розроблено роль аналізу в господарській діяльності підприємства, оглянуто науковий зміст товарних запасів підприємства, простежено законодавчі акти і літературу з аналізу, окреслено загальну характеристику фінансово-господарської діяльності суб’єкта господарювання, обстежено коротку економічну характеристику та систему управління фірмою, представлено аналіз основних ознак господарювання компанії за останні роки. В другій частині курсової роботи надано аналіз об’єкта дослідження за розробленою методикою, проаналізовано організаційно-інформаційну модель аналізу, з'ясовано методику загального аналізу товарообороту підприємств торгівлі, роз'яснено стан аналізу на підприємстві та пропозиції по його удосконалення, висунуто методику факторного аналізу, вивчено розрахунок відносних показників стану, зміни і використання, охарактеризовано застосування комп'ютерних технологій при здійсненні аналізу. У висновках досліджено узагальнені результати дослідження аналізу, а також наведено направлення щодо покращення аналізу товарних запасів підприємства в період становлення ринкових відносин.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку