Аналіз і оцінка стану кредиторської заборгованості підприємства торгівлі

Курсова робота (код: kurs39)

Предмет: економіка підприємства

Зміст

Вступ
1. Економічна сутність кредиторської заборгованості в умовах формування ринкових відносин
2. Економіко-правовий аналіз нормативної та спеціальної літератури з аналізу кредиторської заборгованості
3. Організаційно-економічна характеристика базового підприємства
4. Організаційно-інформаційна модель аналізу кредиторської заборгованості
5. Методика аналізу кредиторської заборгованості підприємств торгівлі
6. Організація і методика аналізу кредиторської заборгованості в умовах електронної обробки даних
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади економіки підприємства стану кредиторської заборгованості підприємств торгівлі, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Структура курсової роботи по проблемі

Дана курсова робота має в своєму складі вступ, теоретичну основу і практику аналізу, висновки і пропозиції, перелік використаної літератури. У вступі розкрито актуальність оцінки розрахунків з кредиторами, окреслено мету і завдання дослідження, а також представлено методичні прийоми курсової роботи з аналізу. В теоретичних засадах курсової роботи з'ясовано роль аналізу в господарській діяльності підприємства, роз'яснено науковий зміст кредиторської заборгованості, простежено нормативно-правову базу з аналізу, зумовлено характеристику нормативно-правової бази стосовно методики аналізу, вивчено коротку економічну характеристику та систему управління фірмою, наведено головні результати діяльності суб’єкта господарювання. В практичному розділі курсової роботи охарактеризовано економічний аналіз об’єкта дослідження, розглянуто об’єкти, суб’єкти, методичні прийоми, інформаційну базу аналізу, надано вертикальний і горизонтальний аналіз стану кредиторської заборгованості підприємств торгівлі, оглянуто розрахунки економічної ефективності від впровадження пропозицій, висунуто фактори, що впливають на об'єкт аналізу, проаналізовано фінансову оцінку ефективності використання, опрацьовано вживання комп'ютерних засобів при проведенні оцінки. У висновках визначено узагальнені результати дослідження аналізу, а також досліджено шляхи поліпшення аналізу кредиторської заборгованості в нових умовах господарювання.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку