Аналіз і оцінка стану кредиторської заборгованості підприємства торгівлі

Курсова робота (код: kurs39)

Предмет:
економіка підприємства

Зміст

Вступ
1. Економічна сутність кредиторської заборгованості в умовах формування ринкових відносин
2. Економіко-правовий аналіз нормативної та спеціальної літератури з аналізу кредиторської заборгованості
3. Організаційно-економічна характеристика базового підприємства
4. Організаційно-інформаційна модель аналізу кредиторської заборгованості
5. Методика аналізу кредиторської заборгованості підприємств торгівлі
6. Організація і методика аналізу кредиторської заборгованості в умовах електронної обробки даних
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном
,
надійшліть повідомлення Viber на номер: ,
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення (зліва).

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 200 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади економіки підприємства стану кредиторської заборгованості підприємств торгівлі, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Структура курсової роботи по проблемі

Представлена курсова робота розподіляється на вступ, концептуальний і прикладний елементи, висновки і пропозиції, перелік використаної літератури. У вступі зумовлено актуальність оцінки розрахунків з кредиторами, визначено мету і завдання дослідження, а також простежено предмет і об’єкт курсової роботи з аналізу. В частині доктрини дослідження розглянуто становище аналітичної оцінки в менеджменті підприємства, розкрито науковий зміст кредиторської заборгованості, надано наукові джерела і законодавчо-правову основу з аналізу, з'ясовано основні економічні показники діяльності об'єкта дослідження за останні 3 звітних роки, оглянуто організаційно-економічну характеристику об’єкта, на матеріалах якого виконується аналіз, окреслено аналіз основних ознак господарювання компанії за останні роки. В другій частині курсової роботи обстежено аналіз об’єкта дослідження за розробленою методикою, висвітлено об’єкти, суб’єкти, методичні прийоми, інформаційну базу аналізу, проаналізовано організацію і здійснення оцінки наявності стану кредиторської заборгованості підприємств торгівлі, роз'яснено виявлення недоліків та вказання способів їх виправлення і профілактики, сформульовано здійснення чинникового аналізу, представлено розрахунок відносних показників стану, зміни і використання, досліджено застосування комп'ютерних технологій при здійсненні аналізу. У висновках висунуто узагальнені результати дослідження аналізу, а також розроблено направлення щодо покращення аналізу кредиторської заборгованості в умовах ринкових відносин.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку