Аналіз і оцінка стану кредиторської заборгованості підприємства торгівлі

Курсова робота (код: kurs39)

Предмет: економіка підприємства

Зміст

Вступ
1. Економічна сутність кредиторської заборгованості в умовах формування ринкових відносин
2. Економіко-правовий аналіз нормативної та спеціальної літератури з аналізу кредиторської заборгованості
3. Організаційно-економічна характеристика базового підприємства
4. Організаційно-інформаційна модель аналізу кредиторської заборгованості
5. Методика аналізу кредиторської заборгованості підприємств торгівлі
6. Організація і методика аналізу кредиторської заборгованості в умовах електронної обробки даних
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади економіки підприємства стану кредиторської заборгованості підприємств торгівлі, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Структура курсової роботи по проблемі

Поточний курсовик складає вступ, теоретичний розділ і практичну частину, висновки і пропозиції, основну літературу. У вступі розкрито актуальність оцінки розрахунків з кредиторами, розроблено мету і завдання дослідження, а також простежено наукову новизну курсової роботи з аналізу. В частині доктрини курсової роботи охарактеризовано стан сучасного аналізу суб'єктів господарювання, проаналізовано сутнісне значення кредиторської заборгованості, вивчено законодавчі акти і літературу з аналізу, сформульовано критичні погляди різних вчених з різних джерел щодо аналізу, зумовлено коротку економічну характеристику та систему управління фірмою, окреслено економічний і фінансовий потенціал фірми та його використання. В другій частині курсової роботи розглянуто результати аналізу та обґрунтування пропозицій, опрацьовано організаційно-інформаційну модель аналізу, з'ясовано аналіз структури і динаміки стану кредиторської заборгованості підприємств торгівлі, наведено виявлення недоліків та вказання способів їх виправлення і профілактики, висвітлено методику факторного аналізу, досліджено економічний аналіз якості користування, представлено інформатизацію і автоматизацію в ході оцінки. У висновках висунуто узагальнені результати дослідження аналізу, а також надано направлення щодо покращення аналізу кредиторської заборгованості в умовах ринкових відносин.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку