Удосконалення управління обслуговування споживачів ресторану “Ханой”

Курсова робота (код: kurs64)

Предмет: ресторанне господарство

Зміст

Вступ
1. Наукові підходи до управлінням обслуговуванням споживачів у підприємствах ресторанного господарства
1.1 Поняття організаційно-обслуговуючої системи в підприємствах ресторанного господарства
1.2 Принципи раціональної організації обслуговування споживачів
1.3 Показники оцінки ефективності управління організацією обслуговування споживачів в підприємствах ресторанного господарства
2. Дослідження ефективності управління організацією обслуговування споживачів ресторану "Ханой"
2.1 Загальна характеристика підприємства
2.2 Аналіз системи обслуговування споживачів ресторану "Ханой"
2.3 Оцінка якості обслуговування споживачів
2.4 Аналіз економічного стану підприємства
3. Розробка рекомендацій щодо вдосконалення управління організацією обслуговування споживачів підприємств ресторанного господарства
3.1 Основні напрямки вдосконалення процесу організації обслуговування споживачів підприємств ресторанного господарства
3.2 Перспективи впровадження раціональних принципів організації обслуговування споживачів підприємств ресторанного господарства
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури


Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади ресторанного господарства , а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку