Аналіз товарних запасів підприємства торгівлі та ефективності їх використання

Курсова робота (код: kurs74)

Предмет: фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Економічна сутність товарних ресурсів
2. Організаційно-економічна характеристика базового підприємства
3. Організаційно-інформаційна модель аналізу товарних ресурсів
4. Аналіз забезпеченості підприємств товарними ресурсами
4.1. Загальний аналіз товарних ресурсів
4.2. Факторний аналіз товарних ресурсів
5. Аналіз ефективності використання товарних ресурсів
6. Методика аналізу товарних ресурсів в умовах застосування ПЕОМ
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки товарних запасів підприємства торгівлі, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз товарних запасів"



Структура курсової роботи по проблемі

Дана курсова робота розподіляється на вступ, теоретичний розділ і практичну частину, висновки і пропозиції, список літературних джерел. У вступі досліджено актуальність оцінки ресурсу товарів, з'ясовано мету і завдання дослідження, а також надано предмет і об’єкт дослідження з аналізу. В теоретичних засадах курсової роботи зумовлено стан сучасного аналізу суб'єктів господарювання, висунуто теорію аналізу товарних запасів підприємства, вивчено наукові джерела і законодавчо-правову основу з аналізу, сформульовано критичні погляди різних вчених з різних джерел щодо аналізу, визначено структуру керівництва компанії та її основних підрозділів, оцінено головні результати діяльності суб’єкта господарювання. В аналітичній частині курсової роботи наведено аналіз об’єкта дослідження за розробленою методикою, розкрито об’єкти, суб’єкти, методичні прийоми, інформаційну базу аналізу, проаналізовано вертикальний і горизонтальний аналіз товарних запасів підприємства торгівлі, обстежено виявлення недоліків та вказання способів їх виправлення і профілактики, простежено здійснення чинникового аналізу, розроблено розрахунок відносних показників стану, зміни і використання, опрацьовано вживання комп'ютерних засобів при проведенні оцінки. У висновках розглянуто узагальнені результати дослідження аналізу, а також роз'яснено путі, що призводять до вдосконалення аналізу товарних запасів підприємства в нових умовах господарювання.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку