Фінансовий аналіз товарообороту торговельних підприємства

Курсова робота (код: kurs77)

Предмет: фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Економічна сутність товарообороту
2. Організаційно-економічна характеристика ВАТ "Будинок меблів"
3. Організаційно-інформаційна модель аналізу і аудиту товарообороту
4. Загальний аналіз товарообороту
5. Факторний аналіз товарообороту
6. Методика аналізу товарообороту в умовах використання ПЕОМ
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки товарообороту торговельних підприємств, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз товарообороту"



Структура курсової роботи по проблемі

Дана курсова робота налічує вступ, теоретичний розділ і практичну частину, висновки і пропозиції, реєстр застосованої літератури. У вступі вивчено актуальність оцінки ресурсу товарів, проаналізовано мету і завдання дослідження, а також розроблено методичні прийоми курсової роботи з аналізу. В теоретичних засадах курсової роботи з'ясовано місце аналізу в управлінні підприємством, розкрито економічну сутність товарних запасів підприємства, розглянуто правові акти і дослідження спеціальну літературу з аналізу, опрацьовано загальну характеристику фінансово-господарської діяльності суб’єкта господарювання, наведено структуру керівництва компанії та її основних підрозділів, представлено динаміку основних економічних показників діяльності підприємства протягом 3 років. У наступному елементі курсової роботи окреслено економічний аналіз об’єкта дослідження, висвітлено об’єкти, суб’єкти, методичні прийоми, інформаційну базу аналізу, обстежено вертикальний і горизонтальний аналіз товарообороту торговельних підприємств, висунуто стан аналізу на підприємстві та пропозиції по його удосконалення, простежено методику факторного аналізу, сформульовано математичний розрахунок результатів застосування, оглянуто застосування комп'ютерних технологій при здійсненні аналізу. У висновках роз'яснено узагальнені результати дослідження аналізу, а також досліджено шляхи поліпшення аналізу товарних запасів підприємства в період становлення ринкових відносин.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку