Фінансовий аналіз товарообороту торговельних підприємства

Курсова робота (код: kurs77)

Предмет:
фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Економічна сутність товарообороту
2. Організаційно-економічна характеристика ВАТ "Будинок меблів"
3. Організаційно-інформаційна модель аналізу і аудиту товарообороту
4. Загальний аналіз товарообороту
5. Факторний аналіз товарообороту
6. Методика аналізу товарообороту в умовах використання ПЕОМ
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном
,
надійшліть повідомлення Viber на номер: ,
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення (зліва).

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 200 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки товарообороту торговельних підприємств, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз товарообороту"



Структура курсової роботи по проблемі

Це курсове дослідження налічує вступ, теоретичну основу і практику аналізу, висновки і пропозиції, перелік використаної літератури. У вступі представлено актуальність оцінки ресурсу товарів, охарактеризовано мету і завдання курсової роботи, а також оцінено наукову новизну дослідження з аналізу. В теоретико-методичних основах курсової роботи проаналізовано роль аналізу в господарській діяльності підприємства, обстежено економічну сутність товарних запасів підприємства, наведено правові акти і дослідження спеціальну літературу з аналізу, опрацьовано основні економічні показники діяльності об'єкта дослідження за останні 3 звітних роки, сформульовано характеристику організаційної структури та видів діяльності підприємства, розроблено головні результати діяльності суб’єкта господарювання. В другій частині курсової роботи визначено аналіз об’єкта дослідження за розробленою методикою, надано об’єкти, суб’єкти, методичні прийоми, інформаційну базу аналізу, з'ясовано методику загального аналізу товарообороту торговельних підприємств, висвітлено напрямки удосконалення методики аналізу, розглянуто здійснення чинникового аналізу, простежено математичний розрахунок результатів застосування, зумовлено вживання комп'ютерних засобів при проведенні оцінки. У висновках розкрито узагальнені результати дослідження аналізу, а також оглянуто шляхи поліпшення аналізу товарних запасів підприємства в умовах ринкових відносин.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку