Аналіз та аудит реалізації товарів підприємства торгівлі

Курсова робота (код: kurs83)

Предмет: фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Економічна сутність реалізації товарів
2. Організаційно-економічна характеристика "Глобал Маркет"
3. Організаційно-інформаційна модель аналізу і аудиту реалізації товарів
4. Загальний аналіз реалізації товарів
5. Факторний аналіз реалізації товарів
6. Методика аналізу і аудиту реалізації товарів в умовах використання ПЕОМ
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади реалізації товарів в підприємствах торгівлі, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз реалізації товарів"



Структура курсової роботи по проблемі

Поточний курсовик складає вступ, теоретичний розділ і практичну частину, висновки і пропозиції, основну літературу. У вступі зумовлено актуальність перевірки надходження і вибуття товарних запасів, окреслено мету і завдання курсової роботи, а також сформульовано методичні прийоми дослідження з аналізу. В частині доктрини дослідження вивчено роль аналізу в господарській діяльності підприємства, оглянуто теорію аналізу товарних операцій підприємства, опрацьовано законодавчі акти і літературу з аналізу, висунуто характеристику нормативно-правової бази стосовно методики аналізу, оцінено коротку економічну характеристику та систему управління фірмою, роз'яснено головні результати діяльності суб’єкта господарювання. В другій частині курсової роботи представлено результати аналізу та обґрунтування пропозицій, з'ясовано інформаційне забезпечення та методи аналізу, розкрито методику загального аналізу реалізації товарів в підприємствах торгівлі, визначено напрямки удосконалення методики аналізу, простежено фактори, що впливають на об'єкт аналізу, охарактеризовано математичний розрахунок результатів застосування, наведено використання новітньої техніки в процесі аналізу. У висновках надано узагальнені результати дослідження аналізу, а також досліджено путі, що призводять до вдосконалення аналізу товарних операцій підприємства в період становлення ринкових відносин.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку