Аналіз та аудит реалізації товарів підприємства торгівлі

Курсова робота (код: kurs83)

Предмет:
фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Економічна сутність реалізації товарів
2. Організаційно-економічна характеристика "Глобал Маркет"
3. Організаційно-інформаційна модель аналізу і аудиту реалізації товарів
4. Загальний аналіз реалізації товарів
5. Факторний аналіз реалізації товарів
6. Методика аналізу і аудиту реалізації товарів в умовах використання ПЕОМ
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном
,
надійшліть повідомлення Viber на номер: ,
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення (зліва).

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 200 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади реалізації товарів в підприємствах торгівлі, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз реалізації товарів"



Структура курсової роботи по проблемі

Це курсове дослідження складає вступ, концептуальний і прикладний елементи, висновки і пропозиції, перелік використаної літератури. У вступі зумовлено актуальність перевірки надходження і вибуття товарних запасів, з'ясовано мету і завдання курсової роботи, а також проаналізовано інформаційну базу дослідження з аналізу. В частині доктрини курсової роботи надано місце аналізу в управлінні підприємством, висунуто теорію аналізу товарних операцій підприємства, розроблено законодавчі акти і літературу з аналізу, оглянуто критичні погляди різних вчених з різних джерел щодо аналізу, оцінено коротку економічну характеристику та систему управління фірмою, досліджено економічний і фінансовий потенціал фірми та його використання. В другій частині курсової роботи простежено аналіз об’єкта дослідження за розробленою методикою, визначено інформаційне забезпечення та методи аналізу, вивчено вертикальний і горизонтальний аналіз реалізації товарів в підприємствах торгівлі, роз'яснено виявлення недоліків та вказання способів їх виправлення і профілактики, охарактеризовано здійснення чинникового аналізу, представлено фінансову оцінку ефективності використання, висвітлено застосування комп'ютерних технологій при здійсненні аналізу. У висновках опрацьовано узагальнені результати дослідження аналізу, а також обстежено направлення щодо покращення аналізу товарних операцій підприємства в системі господарської діяльності.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку