Аналіз та аудит реалізації товарів підприємства торгівлі

Курсова робота (код: kurs83)

Предмет: фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Економічна сутність реалізації товарів
2. Організаційно-економічна характеристика "Глобал Маркет"
3. Організаційно-інформаційна модель аналізу і аудиту реалізації товарів
4. Загальний аналіз реалізації товарів
5. Факторний аналіз реалізації товарів
6. Методика аналізу і аудиту реалізації товарів в умовах використання ПЕОМ
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади реалізації товарів в підприємствах торгівлі, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз реалізації товарів"



Структура курсової роботи по проблемі

Дана курсова робота складає вступ, теоретичний розділ і практичну частину, висновки і пропозиції, список літературних джерел. У вступі оглянуто актуальність перевірки надходження і вибуття товарних запасів, вивчено мету і завдання курсової роботи, а також висвітлено наукову новизну курсової роботи з аналізу. В теоретико-методичних основах дослідження з'ясовано роль аналізу в господарській діяльності підприємства, розроблено сутнісне значення товарних операцій підприємства, обстежено наукові джерела і законодавчо-правову основу з аналізу, представлено критичні погляди різних вчених з різних джерел щодо аналізу, охарактеризовано характеристику організаційної структури та видів діяльності підприємства, наведено динаміку основних економічних показників діяльності підприємства протягом 3 років. В аналітичній частині курсової роботи розглянуто економічний аналіз об’єкта дослідження, окреслено об’єкти, суб’єкти, методичні прийоми, інформаційну базу аналізу, досліджено організацію і здійснення оцінки наявності реалізації товарів в підприємствах торгівлі, простежено стан аналізу на підприємстві та пропозиції по його удосконалення, визначено аналіз впливу факторів на результативний показник, надано фінансову оцінку ефективності використання, оцінено застосування комп'ютерних технологій при здійсненні аналізу. У висновках розкрито узагальнені результати дослідження аналізу, а також проаналізовано путі, що призводять до вдосконалення аналізу товарних операцій підприємства в умовах ринкових відносин.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку