Аналіз товарних ресурсів та ефективності їх використання в підприємствах торгівлі

Курсова робота (код: kurs84)

Предмет: фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Економічна сутність товарних ресурсів
2. Організаційно-економічна характеристика базового підприємства
3. Організаційно-інформаційна модель аналізу товарних ресурсів
4. Аналіз забезпеченості підприємств товарними ресурсами
4.1. Загальний аналіз товарних ресурсів
4.2. Факторний аналіз товарних ресурсів
5. Аналіз ефективності використання товарних ресурсів
6. Методика аналізу товарних ресурсів в умовах застосування ПЕОМ
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки товарних ресурсів в підприємствах торгівлі, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз товарних ресурсів"



Структура курсової роботи по проблемі

Представлена курсова робота налічує вступ, теоретичний розділ і практичну частину, висновки і пропозиції, список літературних джерел. У вступі зумовлено актуальність оцінки ресурсу товарів, обстежено мету і завдання дослідження, а також висунуто наукову новизну курсової роботи з аналізу. В частині доктрини дослідження розроблено місце аналізу в управлінні підприємством, охарактеризовано економічну сутність товарних запасів підприємства, розкрито правові акти і дослідження спеціальну літературу з аналізу, проаналізовано характеристику нормативно-правової бази стосовно методики аналізу, з'ясовано коротку економічну характеристику та систему управління фірмою, опрацьовано економічний і фінансовий потенціал фірми та його використання. В другій частині курсової роботи окреслено розробку і обґрунтування методики аналізу, сформульовано інформаційне забезпечення та методи аналізу, простежено методику загального аналізу товарних ресурсів в підприємствах торгівлі, оцінено розрахунки економічної ефективності від впровадження пропозицій, представлено фактори, що впливають на об'єкт аналізу, розглянуто економічний аналіз якості користування, наведено застосування комп'ютерних технологій при здійсненні аналізу. У висновках висвітлено узагальнені результати дослідження аналізу, а також роз'яснено пропозиції щодо удосконалення аналізу товарних запасів підприємства в системі господарської діяльності.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку