Аналіз товарних ресурсів та ефективності їх використання в підприємствах торгівлі

Курсова робота (код: kurs84)

Предмет:
фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Економічна сутність товарних ресурсів
2. Організаційно-економічна характеристика базового підприємства
3. Організаційно-інформаційна модель аналізу товарних ресурсів
4. Аналіз забезпеченості підприємств товарними ресурсами
4.1. Загальний аналіз товарних ресурсів
4.2. Факторний аналіз товарних ресурсів
5. Аналіз ефективності використання товарних ресурсів
6. Методика аналізу товарних ресурсів в умовах застосування ПЕОМ
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном
,
надійшліть повідомлення Viber на номер: ,
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення (зліва).

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 200 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки товарних ресурсів в підприємствах торгівлі, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз товарних ресурсів"



Структура курсової роботи по проблемі

Дана курсова робота розподіляється на вступ, концептуальний і прикладний елементи, висновки і пропозиції, реєстр застосованої літератури. У вступі розглянуто актуальність оцінки ресурсу товарів, роз'яснено мету і завдання дослідження, а також опрацьовано предмет і об’єкт курсової роботи з аналізу. В частині доктрини дослідження висвітлено місце аналізу в управлінні підприємством, охарактеризовано теорію аналізу товарних запасів підприємства, оглянуто законодавчі акти і літературу з аналізу, розкрито загальну характеристику фінансово-господарської діяльності суб’єкта господарювання, визначено характеристику організаційної структури та видів діяльності підприємства, представлено аналіз основних ознак господарювання компанії за останні роки. В аналітичній частині курсової роботи обстежено економічний аналіз об’єкта дослідження, оцінено організаційно-інформаційну модель аналізу, висунуто вертикальний і горизонтальний аналіз товарних ресурсів в підприємствах торгівлі, з'ясовано напрямки удосконалення методики аналізу, наведено здійснення чинникового аналізу, розроблено фінансову оцінку ефективності використання, проаналізовано використання новітньої техніки в процесі аналізу. У висновках вивчено узагальнені результати дослідження аналізу, а також зумовлено шляхи поліпшення аналізу товарних запасів підприємства в системі господарської діяльності.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку