Аудит та аналіз ефективності господарської діяльності підприємства торгівлі

Курсова робота (код: kurs96)

Предмет:
фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Організаційно-економічна характеристика базового підприємства
2. Економічна сутність ефективності господарської діяльності підприємства торгівлі
3. Організаційно-інформаційна модель аналізу ефективності господарської діяльності підприємства торгівлі
4. Аналіз показників рентабельності
5. Аналіз показників ділової активності
6. Матричний метод оцінки ефективності господарської діяльності
7. Методика аналізу ефективності господарської діяльності в умовах застосування ПЕОМ
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном
,
надійшліть повідомлення Viber на номер: ,
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення (зліва).

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 200 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади фінансового контролю ефективності господарської діяльності підприємства торгівлі, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Структура курсової роботи по проблемі

Представлена курсова робота складає вступ, теоретичний і аналітичний розділи, висновки і пропозиції, реєстр застосованої літератури. У вступі окреслено актуальність перевірки господарювання підприємств, простежено мету і завдання курсової роботи, а також розкрито методичні прийоми дослідження з аналізу. В теоретико-методичних основах дослідження охарактеризовано стан сучасного аналізу суб'єктів господарювання, досліджено сутнісне значення діяльності підприємств, оглянуто правові акти і дослідження спеціальну літературу з аналізу, розглянуто основні економічні показники діяльності об'єкта дослідження за останні 3 звітних роки, розроблено структуру керівництва компанії та її основних підрозділів, зумовлено економічний і фінансовий потенціал фірми та його використання. У наступному елементі курсової роботи роз'яснено аналіз об’єкта дослідження за розробленою методикою, опрацьовано інформаційне забезпечення та методи аналізу, вивчено організацію і здійснення оцінки наявності ефективності господарської діяльності підприємства торгівлі, висвітлено розрахунки економічної ефективності від впровадження пропозицій, наведено здійснення чинникового аналізу, представлено розрахунок відносних показників стану, зміни і використання, оцінено вживання комп'ютерних засобів при проведенні оцінки. У висновках висунуто узагальнені результати дослідження аналізу, а також проаналізовано направлення щодо покращення аналізу діяльності підприємств в період становлення ринкових відносин.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку