Аудит та аналіз ефективності господарської діяльності підприємства торгівлі

Курсова робота (код: kurs96)

Предмет: фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Організаційно-економічна характеристика базового підприємства
2. Економічна сутність ефективності господарської діяльності підприємства торгівлі
3. Організаційно-інформаційна модель аналізу ефективності господарської діяльності підприємства торгівлі
4. Аналіз показників рентабельності
5. Аналіз показників ділової активності
6. Матричний метод оцінки ефективності господарської діяльності
7. Методика аналізу ефективності господарської діяльності в умовах застосування ПЕОМ
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади фінансового контролю ефективності господарської діяльності підприємства торгівлі, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Структура курсової роботи по проблемі

Це курсове дослідження складає вступ, концептуальний і прикладний елементи, висновки і пропозиції, реєстр застосованої літератури. У вступі розроблено актуальність перевірки господарювання підприємств, висунуто мету і завдання курсової роботи, а також представлено наукову новизну курсової роботи з аналізу. В частині доктрини курсової роботи надано становище аналітичної оцінки в менеджменті підприємства, визначено економічну сутність діяльності підприємств, обстежено законодавчі акти і літературу з аналізу, простежено основні економічні показники діяльності об'єкта дослідження за останні 3 звітних роки, зумовлено структуру керівництва компанії та її основних підрозділів, висвітлено головні результати діяльності суб’єкта господарювання. В аналітичній частині курсової роботи розкрито аналіз об’єкта дослідження за розробленою методикою, наведено об’єкти, суб’єкти, методичні прийоми, інформаційну базу аналізу, розглянуто аналіз структури і динаміки ефективності господарської діяльності підприємства торгівлі, досліджено виявлення недоліків та вказання способів їх виправлення і профілактики, вивчено фактори, що впливають на об'єкт аналізу, роз'яснено математичний розрахунок результатів застосування, оглянуто вживання комп'ютерних засобів при проведенні оцінки. У висновках з'ясовано узагальнені результати дослідження аналізу, а також оцінено шляхи поліпшення аналізу діяльності підприємств в системі господарської діяльності.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку