Аналіз та аудит витрат підприємства торгівлі

Курсова робота (код: kurs97)

Предмет: фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Економічна сутність витрат торговельного підприємства
2. Організаційно-інформаційна модель аналізу та аудиту витрат
3. Організаційно-інформаційна характеристика базового підприємства
4. Загальний аналіз витрат
5. Факторний аналіз витрат
6. Аналіз і аудит витрат в умовах застосування комп'ютерних технологій
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади економіки підприємства витрат підприємства торгівлі, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз витрат"



Структура курсової роботи по проблемі

Поточний курсовик розподіляється на вступ, теоретичну основу і практику аналізу, висновки і пропозиції, перелік використаної літератури. У вступі вивчено актуальність перевірки видатків і затрат, розроблено мету і завдання курсової роботи, а також сформульовано інформаційну базу курсової роботи з аналізу. В теоретичних засадах дослідження надано місце аналізу в управлінні підприємством, висунуто науковий зміст витрат підприємства, проаналізовано законодавчі акти і літературу з аналізу, роз'яснено загальну характеристику фінансово-господарської діяльності суб’єкта господарювання, оглянуто характеристику організаційної структури та видів діяльності підприємства, охарактеризовано динаміку основних економічних показників діяльності підприємства протягом 3 років. В аналітичній частині курсової роботи зумовлено економічний аналіз об’єкта дослідження, висвітлено інформаційне забезпечення та методи аналізу, наведено організацію і здійснення оцінки наявності витрат підприємства торгівлі, оцінено напрямки удосконалення методики аналізу, опрацьовано методику факторного аналізу, розкрито математичний розрахунок результатів застосування, розглянуто вживання комп'ютерних засобів при проведенні оцінки. У висновках окреслено узагальнені результати дослідження аналізу, а також досліджено шляхи поліпшення аналізу витрат підприємства в системі господарської діяльності.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку