Аналіз рентабельності підприємства торгівлі

Курсова робота (код: kurs98)

Предмет:
фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1.Економічна сутність рентабельності
2. Нормативна база
3. Організаційно-економічна характеристика підприємства
4. Організаційно-інформаційна модель аналізу рентабельності
5. Аналіз рентабельності
6. Методика аналізу рентабельності в умовах комп'ютерного середовища
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном
,
надійшліть повідомлення Viber на номер: ,
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення (зліва).

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 200 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки рентабельності підприємства торгівлі, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Структура курсової роботи по проблемі

Поточний курсовик налічує вступ, теоретичний і аналітичний розділи, висновки і пропозиції, реєстр застосованої літератури. У вступі оцінено актуальність оцінки господарювання підприємств, проаналізовано мету і завдання дослідження, а також висунуто предмет і об’єкт курсової роботи з аналізу. В теоретичних засадах курсової роботи представлено становище аналітичної оцінки в менеджменті підприємства, висвітлено теорію аналізу діяльності підприємств, простежено нормативно-правову базу з аналізу, наведено характеристику нормативно-правової бази стосовно методики аналізу, сформульовано організаційно-економічну характеристику об’єкта, на матеріалах якого виконується аналіз, надано аналіз основних ознак господарювання компанії за останні роки. У наступному елементі курсової роботи обстежено економічний аналіз об’єкта дослідження, визначено організаційно-інформаційну модель аналізу, розроблено аналіз структури і динаміки рентабельності підприємства торгівлі, окреслено розрахунки економічної ефективності від впровадження пропозицій, зумовлено фактори, що впливають на об'єкт аналізу, з'ясовано розрахунок відносних показників стану, зміни і використання, розглянуто інформатизацію і автоматизацію в ході оцінки. У висновках досліджено узагальнені результати дослідження аналізу, а також вивчено путі, що призводять до вдосконалення аналізу діяльності підприємств в період становлення ринкових відносин.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку