Аналіз рентабельності підприємства торгівлі

Курсова робота (код: kurs98)

Предмет: фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1.Економічна сутність рентабельності
2. Нормативна база
3. Організаційно-економічна характеристика підприємства
4. Організаційно-інформаційна модель аналізу рентабельності
5. Аналіз рентабельності
6. Методика аналізу рентабельності в умовах комп'ютерного середовища
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки рентабельності підприємства торгівлі, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Структура курсової роботи по проблемі

Дана курсова робота складає вступ, теоретичну основу і практику аналізу, висновки і пропозиції, основну літературу. У вступі досліджено актуальність оцінки господарювання підприємств, наведено мету і завдання курсової роботи, а також роз'яснено предмет і об’єкт дослідження з аналізу. В теоретичних засадах дослідження представлено роль аналізу в господарській діяльності підприємства, визначено економічну сутність діяльності підприємств, надано правові акти і дослідження спеціальну літературу з аналізу, оцінено основні економічні показники діяльності об'єкта дослідження за останні 3 звітних роки, охарактеризовано структуру керівництва компанії та її основних підрозділів, окреслено динаміку основних економічних показників діяльності підприємства протягом 3 років. В практичному розділі курсової роботи вивчено аналіз об’єкта дослідження за розробленою методикою, обстежено інформаційне забезпечення та методи аналізу, зумовлено аналіз структури і динаміки рентабельності підприємства торгівлі, з'ясовано стан аналізу на підприємстві та пропозиції по його удосконалення, розроблено методику факторного аналізу, оглянуто економічний аналіз якості користування, проаналізовано інформатизацію і автоматизацію в ході оцінки. У висновках сформульовано узагальнені результати дослідження аналізу, а також висунуто направлення щодо покращення аналізу діяльності підприємств в системі господарської діяльності.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку