Аналіз та аудит фінансово-економічного потенціалу підприємства торгівлі та ефективності його використання

Курсова робота (код: lena)

Предмет: фінансовий менеджмент

Зміст

Вступ
1. Теоретичні аспекти фінансово-економічного потенціалу підприємства
торгівлі
2. Організаційно-економічна характеристика базового підприємства торгівлі
3. Організаційно-інформаційна модель аналізу фінансово-економічного потенціалу підприємства торгівлі
4. Аналіз фінансово-економічного потенціалу підприємства торгівлі
5. Аналіз фінансової стабільності та платоспроможності
6. Аудит фінансово-економічного потенціалу
7. Методика аналізу фінансово-економічного потенціалу в умовах використання ПЕОМ
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади фінансового менеджменту фінансово-економічного потенціалу торгівлі, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "фінансовий менеджмент фінансово-економічного потенціалу"



Структура курсової роботи по проблемі

Представлена курсова робота складає вступ, теоретичний розділ і практичну частину, висновки і пропозиції, реєстр застосованої літератури. У вступі висунуто актуальність оцінки потенціалу, ліквідності і стійкості, представлено мету і завдання дослідження, а також висвітлено наукову новизну курсової роботи з аналізу. В частині доктрини дослідження оцінено стан сучасного аналізу суб'єктів господарювання, проаналізовано теорію аналізу фінансового стану підприємства, наведено нормативно-правову базу з аналізу, зумовлено характеристику нормативно-правової бази стосовно методики аналізу, з'ясовано організаційно-економічну характеристику об’єкта, на матеріалах якого виконується аналіз, простежено динаміку основних економічних показників діяльності підприємства протягом 3 років. В аналітичній частині курсової роботи розкрито економічний аналіз об’єкта дослідження, окреслено об’єкти, суб’єкти, методичні прийоми, інформаційну базу аналізу, визначено аналіз структури і динаміки фінансово-економічного потенціалу торгівлі, роз'яснено стан аналізу на підприємстві та пропозиції по його удосконалення, охарактеризовано фактори, що впливають на об'єкт аналізу, опрацьовано фінансову оцінку ефективності використання, надано вживання комп'ютерних засобів при проведенні оцінки. У висновках досліджено узагальнені результати дослідження аналізу, а також розроблено путі, що призводять до вдосконалення аналізу фінансового стану підприємства в період становлення ринкових відносин.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку