Аналіз та аудит фінансово-економічного потенціалу підприємства торгівлі та ефективності його використання

Курсова робота (код: lena)

Предмет: фінансовий менеджмент

Зміст

Вступ
1. Теоретичні аспекти фінансово-економічного потенціалу підприємства
торгівлі
2. Організаційно-економічна характеристика базового підприємства торгівлі
3. Організаційно-інформаційна модель аналізу фінансово-економічного потенціалу підприємства торгівлі
4. Аналіз фінансово-економічного потенціалу підприємства торгівлі
5. Аналіз фінансової стабільності та платоспроможності
6. Аудит фінансово-економічного потенціалу
7. Методика аналізу фінансово-економічного потенціалу в умовах використання ПЕОМ
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади фінансового менеджменту фінансово-економічного потенціалу торгівлі, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "фінансовий менеджмент фінансово-економічного потенціалу"



Структура курсової роботи по проблемі

Представлена курсова робота розподіляється на вступ, теоретичну основу і практику аналізу, висновки і пропозиції, основну літературу. У вступі зумовлено актуальність оцінки потенціалу, ліквідності і стійкості, охарактеризовано мету і завдання дослідження, а також обстежено предмет і об’єкт курсової роботи з аналізу. В теоретичних засадах курсової роботи опрацьовано становище аналітичної оцінки в менеджменті підприємства, проаналізовано науковий зміст фінансового стану підприємства, розглянуто наукові джерела і законодавчо-правову основу з аналізу, надано критичні погляди різних вчених з різних джерел щодо аналізу, оцінено характеристику організаційної структури та видів діяльності підприємства, сформульовано економічний і фінансовий потенціал фірми та його використання. В другій частині курсової роботи розроблено аналіз об’єкта дослідження за розробленою методикою, висвітлено об’єкти, суб’єкти, методичні прийоми, інформаційну базу аналізу, оглянуто організацію і здійснення оцінки наявності фінансово-економічного потенціалу торгівлі, наведено стан аналізу на підприємстві та пропозиції по його удосконалення, простежено фактори, що впливають на об'єкт аналізу, вивчено фінансову оцінку ефективності використання, з'ясовано використання новітньої техніки в процесі аналізу. У висновках висунуто узагальнені результати дослідження аналізу, а також представлено пропозиції щодо удосконалення аналізу фінансового стану підприємства в період становлення ринкових відносин.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку