Аналіз та аудит фінансово-економічного потенціалу підприємства торгівлі та ефективності його використання

Курсова робота (код: lena)

Предмет:
фінансовий менеджмент

Зміст

Вступ
1. Теоретичні аспекти фінансово-економічного потенціалу підприємства
торгівлі
2. Організаційно-економічна характеристика базового підприємства торгівлі
3. Організаційно-інформаційна модель аналізу фінансово-економічного потенціалу підприємства торгівлі
4. Аналіз фінансово-економічного потенціалу підприємства торгівлі
5. Аналіз фінансової стабільності та платоспроможності
6. Аудит фінансово-економічного потенціалу
7. Методика аналізу фінансово-економічного потенціалу в умовах використання ПЕОМ
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном
,
надійшліть повідомлення Viber на номер: ,
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення (зліва).

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 200 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади фінансового менеджменту фінансово-економічного потенціалу торгівлі, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "фінансовий менеджмент фінансово-економічного потенціалу"



Структура курсової роботи по проблемі

Представлена курсова робота налічує вступ, теоретичну основу і практику аналізу, висновки і пропозиції, список літературних джерел. У вступі визначено актуальність оцінки потенціалу, ліквідності і стійкості, оцінено мету і завдання дослідження, а також наведено предмет і об’єкт дослідження з аналізу. В частині доктрини курсової роботи вивчено роль аналізу в господарській діяльності підприємства, розроблено науковий зміст фінансового стану підприємства, проаналізовано наукові джерела і законодавчо-правову основу з аналізу, окреслено критичні погляди різних вчених з різних джерел щодо аналізу, обстежено структуру керівництва компанії та її основних підрозділів, з'ясовано динаміку основних економічних показників діяльності підприємства протягом 3 років. У наступному елементі курсової роботи розглянуто економічний аналіз об’єкта дослідження, опрацьовано інформаційне забезпечення та методи аналізу, висунуто організацію і здійснення оцінки наявності фінансово-економічного потенціалу торгівлі, розкрито виявлення недоліків та вказання способів їх виправлення і профілактики, простежено здійснення чинникового аналізу, сформульовано фінансову оцінку ефективності використання, надано вживання комп'ютерних засобів при проведенні оцінки. У висновках роз'яснено узагальнені результати дослідження аналізу, а також досліджено шляхи поліпшення аналізу фінансового стану підприємства в нових умовах господарювання.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку