Формування ефективної товарної стратегії торговельного підприємства

Курсова робота (код: sam137)

Предмет:
економіка підприємства

Зміст

Вступ

Розділ 1. Теоретичні передумови формування стратегії розвитку торговельного підприємства

1.1. Суть економічної стратегії та характеристика її видів
1.2. Місце та роль товарної стратегії в економічній стратегії торговельного підприємства

Розділ 2. Дослідження конкурентного середовища торговельного підприємства

2.1. Оцінка впливу факторів макросередовища на товарну стратегію торговельного підприємства
2.2. Аналіз діяльності основних конкурентів на досліджуваному товарному ринку
2.3. Дослідження діючої товарної політики на торговельному підприємстві

Розділ 3. Обґрунтування напрямків товарної стратегії торговельного підприємства

3.1. Формування системи цілей торговельного підприємства у сфері товарної стратегії
3.2. Обґрунтування обсягу та структури реалізації товарів на досліджуваному торговельному підприємстві
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном
,
надійшліть повідомлення Viber на номер: ,
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення (зліва).

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 200 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади економіки підприємства товарною стратегією торговельного підприємства, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "економіка підприємства товарної стратегії"



Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку