Аналіз оборотних активів торговельних підприємства

Курсова робота (код: sam146)

Предмет: фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Економічна сутність оборотних активів підприємств
2. Місце і роль економічного аналізу в управлінні оборотними активами підприємства
3. Економіко-правовий аналіз та огляд нормативної бази і спеціальної літератури
4. Організаційно-економічна характеристика ТОВ "Ла-Кастеллана"
5. Організаційно-інформаційна модель аналізу розміщення і використання оборотних активів
6. Методика аналізу оборотних активів ТОВ "Ла-Кастеллана"
7. Аналіз оборотних активів в умовах застосування ПЕОМ
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки оборотних активів торговельних підприємств, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз оборотних активів"



Структура курсової роботи по проблемі

Дана курсова робота має в своєму складі вступ, теоретичну основу і практику аналізу, висновки і пропозиції, основну літературу. У вступі простежено актуальність оцінки обігових ресурсів, охарактеризовано мету і завдання дослідження, а також оцінено інформаційну базу дослідження з аналізу. В теоретичних засадах дослідження досліджено місце аналізу в управлінні підприємством, окреслено теорію аналізу оборотних активів підприємства, проаналізовано нормативно-правову базу з аналізу, опрацьовано основні економічні показники діяльності об'єкта дослідження за останні 3 звітних роки, висунуто структуру керівництва компанії та її основних підрозділів, розроблено головні результати діяльності суб’єкта господарювання. У наступному елементі курсової роботи оглянуто аналіз об’єкта дослідження за розробленою методикою, розкрито організаційно-інформаційну модель аналізу, представлено організацію і здійснення оцінки наявності оборотних активів торговельних підприємств, зумовлено виявлення недоліків та вказання способів їх виправлення і профілактики, вивчено фактори, що впливають на об'єкт аналізу, визначено математичний розрахунок результатів застосування, роз'яснено інформатизацію і автоматизацію в ході оцінки. У висновках обстежено узагальнені результати дослідження аналізу, а також наведено шляхи поліпшення аналізу оборотних активів підприємства в умовах ринкових відносин.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку