Формування асортименту та забезпечення конкурентності меблевих товарів

Курсова робота (код: sam174)

Предмет:
маркетинг і реклама

Зміст

Вступ
1. Стан і тенденції розвитку ринку меблів в Україні
1.1. Забезпеченість ринку України меблевими товарами
1.2. Розвиток виробництва м'яких меблів в Україні
1.3. Проблеми та перспективи розвитку ринку меблевих товарів
1.4. Маркетингові дослідження ринку меблів в Україні
2. Організація постачання меблів в торговельному підприємстві "Будинок меблів"
3. Організація торгівлі меблями в роздрібному магазині
4. Шляхи покращання організації комерційної діяльності щодо організації торгівлі меблями
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури


Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном
,
надійшліть повідомлення Viber на номер: ,
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення (зліва).

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 200 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади маркетингу і реклами , а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку