Формування асортименту та забезпечення конкурентності меблевих товарів
Курсова робота (код: sam174)
Предмет: маркетинг і реклама
Зміст
Вступ
1. Стан і тенденції розвитку ринку меблів в Україні
1.1. Забезпеченість ринку України меблевими товарами
1.2. Розвиток виробництва м'яких меблів в Україні
1.3. Проблеми та перспективи розвитку ринку меблевих товарів
1.4. Маркетингові дослідження ринку меблів в Україні
2. Організація постачання меблів в торговельному підприємстві "Будинок меблів"
3. Організація торгівлі меблями в роздрібному магазині
4. Шляхи покращання організації комерційної діяльності щодо організації торгівлі меблями
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
1. Стан і тенденції розвитку ринку меблів в Україні
1.1. Забезпеченість ринку України меблевими товарами
1.2. Розвиток виробництва м'яких меблів в Україні
1.3. Проблеми та перспективи розвитку ринку меблевих товарів
1.4. Маркетингові дослідження ринку меблів в Україні
2. Організація постачання меблів в торговельному підприємстві "Будинок меблів"
3. Організація торгівлі меблями в роздрібному магазині
4. Шляхи покращання організації комерційної діяльності щодо організації торгівлі меблями
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:

відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Ціна - 250 грн.
Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.
В курсовій досліджені головні засади маркетингу і реклами , а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.
Схожі готові теми:
Товарознавчі аспекти дослідження ринку силікатної цегли в Україні - курсова робота
Курсова з маркетингу і реклами Товарознавча характеристика асортименту, оцінка якості та конкурентоспроможності відеокамер іноземного виробництва
Вплив рекламної діяльності підприємства на активізацію продажу товарів: курсова з маркетингу і реклами
Курсова робота з теми: Особливості формування асортименту керамічного посуду в ринкових умовах
У нашій базі є готові курсові з обліку і перевірки ресурсів підприємства.