Вплив рекламної діяльності підприємства на активізацію продажу товарів

Курсова робота (код: sam189)

Предмет:
маркетинг і реклама

Зміст

Вступ
1. Організаційні форми активізації продажу товарів у роздрібних торговельних підприємствах
2. Коротка характеристика ВАТ "Універмаг "Дитячий світ"
3. Рекламні засоби щодо активізації продажу в універмазі
4. Формування товарної пропозиції в ВАТ "Універмаг "Дитячий світ"
5. Ефективність реклами
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури


Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном
,
надійшліть повідомлення Viber на номер: ,
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення (зліва).

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 200 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади маркетингу і реклами , а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку