Особливості формування асортименту керамічного посуду в ринкових умовах

Курсова робота (код: sam191)

Предмет: маркетинг і реклама

Зміст

Вступ
1. Стан ринку керамічного посуду в Україні
2. Загальна характеристика і класифікація керамічного посуду
3. Аналіз структури асортименту керамічного посуду в магазині "Господарка"
4. Шляхи вдосконалення структури асортименту керамічного посуду в магазині "Господарка"
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури


Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади маркетингу і реклами , а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку