Формування асортиментної політики підприємства

Курсова робота (код: sam192)

Предмет:
економіка підприємства

Зміст

Вступ
1. Сутність товарного асортименту, класифікація та фактори, що впливають на його формування.
2. Принципи та порядок формування товарного асортименту магазину.
3. Аналіз асортиментної політики ВАТ "Універмаг "Україна".
3.1 Оцінка показників, що характеризують товарний асортимент.
3.2 Аналіз забезпеченості та ефективності використання товарних ресурсів.
3.3 Аналіз надходження товарів, товарних запасів і товарооборотності.
4. Пропозиції щодо раціонального формування асортиментної політики в ВАТ "Універмаг "Україна".
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном
,
надійшліть повідомлення Viber на номер: ,
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення (зліва).

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 200 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади економіки підприємства асортиментною політикою підприємства, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку