Аналіз медіапланування і реклами торговельного підприємства

Курсова робота (код: sam194)

Предмет:
маркетинг і реклама

Зміст

Вступ
1. Теоретичні засади медіа планування
2. Аналіз програми розміщення реклами ТОВ "Домотехніка" в засобах масової інформації
2.1. Фактори, які впливають на вибір ЗМІ як рекламних носіїв підприємства "Домотехніка"
2.2. Характеристика медіа плану розміщення реклами підприємства
2.3. Оцінка ефективності реклами ТОВ "Домотехніка"
3. Розробка медіа плану розміщення реклами ТОВ "Домотехніка" в 2002 році
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури


Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном
,
надійшліть повідомлення Viber на номер: ,
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення (зліва).

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 200 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади маркетингу і реклами медіапланування і реклами торговельного підприємства, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку