Аналіз виробничих витрат і собівартості реалізованої продукції підприємства промисловості

Курсова робота (код: sam201)

Предмет: фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Місце, роль аналізу витрат і собівартості продукції в системі управління підприємств промисловості
2. Класифікація витрат підприємства
3. Економіко-правовий аналіз нормативної бази й огляд спеціальної літератури з питань дослідження
4. Організаційно-економічна характеристика ВАТ "Завод пластмас"
5. Організаційно-інформаційна модель аналізу випуску і реалізації промислової продукції та її собівартості
6. Загальний аналіз витрат і собівартості продукції
7. Методика аналізу витрат і собівартості продукції підприємства промисловості в умовах комп'ютерного середовища
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки виробничих витрат і собівартості реалізованої продукції підприємств промисловості, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Структура курсової роботи по проблемі

Дана курсова робота розподіляється на вступ, теоретичний розділ і практичну частину, висновки і пропозиції, основну літературу. У вступі опрацьовано актуальність оцінки калькуляції видатків на продукцію, розглянуто мету і завдання дослідження, а також охарактеризовано інформаційну базу дослідження з аналізу. В частині доктрини курсової роботи визначено стан сучасного аналізу суб'єктів господарювання, наведено сутнісне значення собівартості і витрат підприємства, окреслено нормативно-правову базу з аналізу, обстежено характеристику нормативно-правової бази стосовно методики аналізу, зумовлено організаційно-економічну характеристику об’єкта, на матеріалах якого виконується аналіз, простежено економічний і фінансовий потенціал фірми та його використання. В другій частині курсової роботи розкрито аналіз об’єкта дослідження за розробленою методикою, представлено об’єкти, суб’єкти, методичні прийоми, інформаційну базу аналізу, оцінено методику загального аналізу виробничих витрат і собівартості реалізованої продукції підприємств промисловості, роз'яснено напрямки удосконалення методики аналізу, проаналізовано аналіз впливу факторів на результативний показник, розроблено фінансову оцінку ефективності використання, з'ясовано інформатизацію і автоматизацію в ході оцінки. У висновках сформульовано узагальнені результати дослідження аналізу, а також вивчено путі, що призводять до вдосконалення аналізу собівартості і витрат підприємства в нових умовах господарювання.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку