Аналіз витрат підприємства готельного господарства

Курсова робота (код: sam250)

Предмет:
готельне господарство

Зміст

Вступ
1. Економічна сутність витрат підприємств готельного господарства
2. Економіко-правовий аналіз нормативної бази та огляд спеціальної літератури з аналізу витрат підприємств готельного господарства
3. Організаційно-економічна характеристика ТОВ "ГК Верховина"
4. Організаційно-інформаційна модель аналізу витрат підприємств готельного господарства
5. Загальний аналіз витрат підприємств готельного господарства
6. Факторний аналіз витрат підприємств готельного господарства
7. Методика аналізу витрат підприємств готельного господарства в умовах застосування сучасних інформаційних технологій
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном
,
надійшліть повідомлення Viber на номер: ,
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення (зліва).

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 200 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади готельного господарства витрат підприємства готельного господарства, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Структура курсової роботи по проблемі

Представлена курсова робота складає вступ, концептуальний і прикладний елементи, висновки і пропозиції, основну літературу. У вступі представлено актуальність готельного господарства, роз'яснено мету і завдання курсової роботи, а також розглянуто методичні прийоми дослідження з аналізу. В теоретичному розділі дослідження оцінено роль аналізу в господарській діяльності підприємства, вивчено економічну сутність діяльності підприємств готельного бізнесу, розкрито правові акти і дослідження спеціальну літературу з аналізу, розроблено критичні погляди різних вчених з різних джерел щодо аналізу, висунуто організаційно-економічну характеристику об’єкта, на матеріалах якого виконується аналіз, зумовлено головні результати діяльності суб’єкта господарювання. В другій частині курсової роботи визначено аналіз об’єкта дослідження за розробленою методикою, обстежено організаційно-інформаційну модель аналізу, проаналізовано вертикальний і горизонтальний аналіз витрат підприємства готельного господарства, охарактеризовано напрямки удосконалення методики аналізу, окреслено здійснення чинникового аналізу, висвітлено фінансову оцінку ефективності використання, опрацьовано вживання комп'ютерних засобів при проведенні оцінки. У висновках простежено узагальнені результати дослідження аналізу, а також оглянуто шляхи поліпшення аналізу діяльності підприємств готельного бізнесу в умовах ринкових відносин.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку