Аналіз товарних ресурсів в системі управління підприємствами торгівлі

Курсова робота (код: sam269)

Предмет: фінансовий аналіз

Зміст

Вступ

Розділ 1. Теоретичні засади економічного аналізу в системі управління товарними ресурсами підприємств торгівлі

1.1. Економічна сутність товарних ресурсів
1.2. Огляд нормативної бази та спеціальної літератури з питань аналізу товарних ресурсів підприємств торгівлі

Розділ 2. Аналіз товарних ресурсів підприємств торгівлі

2.1. Організаційно-економічна характеристика базового підприємства
2.2. Організаційно-інформаційна модель аналізу товарних ресурсів
2.3. Загальний і факторний аналіз товарних ресурсів
2.4. Аналіз ефективності використання товарних ресурсів

Розділ 3. Методика аналізу товарних ресурсів в умовах застосування новітніх інформаційних технологій

Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки товарних ресурсів в системі підприємствами торгівлі, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз товарних ресурсів"



Структура курсової роботи по проблемі

Це курсове дослідження складає вступ, теоретичний розділ і практичну частину, висновки і пропозиції, список літературних джерел. У вступі висвітлено актуальність оцінки ресурсу товарів, оглянуто мету і завдання курсової роботи, а також розглянуто методичні прийоми курсової роботи з аналізу. В теоретичних засадах дослідження наведено місце аналізу в управлінні підприємством, з'ясовано науковий зміст товарних запасів підприємства, проаналізовано законодавчі акти і літературу з аналізу, роз'яснено критичні погляди різних вчених з різних джерел щодо аналізу, опрацьовано організаційно-економічну характеристику об’єкта, на матеріалах якого виконується аналіз, надано аналіз основних ознак господарювання компанії за останні роки. В практичному розділі курсової роботи визначено аналіз об’єкта дослідження за розробленою методикою, простежено об’єкти, суб’єкти, методичні прийоми, інформаційну базу аналізу, сформульовано вертикальний і горизонтальний аналіз товарних ресурсів в системі підприємствами торгівлі, досліджено напрямки удосконалення методики аналізу, вивчено здійснення чинникового аналізу, висунуто фінансову оцінку ефективності використання, розроблено використання новітньої техніки в процесі аналізу. У висновках обстежено узагальнені результати дослідження аналізу, а також розкрито путі, що призводять до вдосконалення аналізу товарних запасів підприємства в системі господарської діяльності.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку