Аналіз товарних ресурсів в системі управління підприємствами торгівлі

Курсова робота (код: sam269)

Предмет: фінансовий аналіз

Зміст

Вступ

Розділ 1. Теоретичні засади економічного аналізу в системі управління товарними ресурсами підприємств торгівлі

1.1. Економічна сутність товарних ресурсів
1.2. Огляд нормативної бази та спеціальної літератури з питань аналізу товарних ресурсів підприємств торгівлі

Розділ 2. Аналіз товарних ресурсів підприємств торгівлі

2.1. Організаційно-економічна характеристика базового підприємства
2.2. Організаційно-інформаційна модель аналізу товарних ресурсів
2.3. Загальний і факторний аналіз товарних ресурсів
2.4. Аналіз ефективності використання товарних ресурсів

Розділ 3. Методика аналізу товарних ресурсів в умовах застосування новітніх інформаційних технологій

Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки товарних ресурсів в системі підприємствами торгівлі, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз товарних ресурсів"



Структура курсової роботи по проблемі

Дана курсова робота складає вступ, теоретичну основу і практику аналізу, висновки і пропозиції, реєстр застосованої літератури. У вступі висунуто актуальність оцінки ресурсу товарів, досліджено мету і завдання курсової роботи, а також висвітлено предмет і об’єкт дослідження з аналізу. В теоретико-методичних основах курсової роботи зумовлено місце аналізу в управлінні підприємством, окреслено економічну сутність товарних запасів підприємства, сформульовано наукові джерела і законодавчо-правову основу з аналізу, визначено критичні погляди різних вчених з різних джерел щодо аналізу, оцінено структуру керівництва компанії та її основних підрозділів, з'ясовано аналіз основних ознак господарювання компанії за останні роки. В аналітичній частині курсової роботи надано результати аналізу та обґрунтування пропозицій, простежено об’єкти, суб’єкти, методичні прийоми, інформаційну базу аналізу, проаналізовано методику загального аналізу товарних ресурсів в системі підприємствами торгівлі, наведено виявлення недоліків та вказання способів їх виправлення і профілактики, вивчено фактори, що впливають на об'єкт аналізу, роз'яснено розрахунок відносних показників стану, зміни і використання, розглянуто використання новітньої техніки в процесі аналізу. У висновках обстежено узагальнені результати дослідження аналізу, а також представлено направлення щодо покращення аналізу товарних запасів підприємства в системі господарської діяльності.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку