Аналіз фінансових результатів підприємства готельного господарства

Курсова робота (код: sam299)

Предмет: фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Економічна сутність фінансових результатів підприємств
2. Огляд нормативної бази та аналіз спеціальної літератури з аналізу фінансових результатів підприємств
3. Організаційно-економічна характеристика ГК «Затишок»
4. Організаційно-інформаційна модель аналізу фінансових результатів підприємства готельного господарства в умовах ринкових відносин
5. Методика аналізу фінансових результатів підприємства готельного господарства в умовах ринкових відносин
6. Аналіз фінансових результатів підприємства готельного господарства в умовах ринкових відносин в умовах використання новітніх інформаційних технологій
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади готельного господарства фінансових результатів підприємства готельного господарства, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Структура курсової роботи по проблемі

Дана курсова робота має в своєму складі вступ, концептуальний і прикладний елементи, висновки і пропозиції, список літературних джерел. У вступі надано актуальність готельного господарства, вивчено мету і завдання курсової роботи, а також сформульовано інформаційну базу дослідження з аналізу. В теоретичних засадах курсової роботи розкрито місце аналізу в управлінні підприємством, оцінено економічну сутність діяльності підприємств готельного бізнесу, з'ясовано наукові джерела і законодавчо-правову основу з аналізу, проаналізовано критичні погляди різних вчених з різних джерел щодо аналізу, окреслено структуру керівництва компанії та її основних підрозділів, обстежено головні результати діяльності суб’єкта господарювання. В другій частині курсової роботи охарактеризовано економічний аналіз об’єкта дослідження, досліджено інформаційне забезпечення та методи аналізу, роз'яснено організацію і здійснення оцінки наявності фінансових результатів підприємства готельного господарства, наведено розрахунки економічної ефективності від впровадження пропозицій, висунуто методику факторного аналізу, розглянуто економічний аналіз якості користування, розроблено інформатизацію і автоматизацію в ході оцінки. У висновках опрацьовано узагальнені результати дослідження аналізу, а також визначено направлення щодо покращення аналізу діяльності підприємств готельного бізнесу в нових умовах господарювання.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку