Аналіз і оцінка кредитного обслуговування підприємства установами банків

Курсова робота (код: sam316)

Предмет: економіка підприємства

Зміст

Вступ

Розділ 1. Теоретичні основи кредитного обслуговування підприємств установами банків

1.1. Роль і функції кредитів у ринковому середовищі
1.2. Класифікація банківських кредитів

Розділ 2. Аналіз кредитного забезпечення підприємства

2.1. Розвиток кредитування підприємств банківськими установами
2.2. Оцінка кредитної діяльності Філії №3 ВАТ «АКБ «Капітал»

Розділ 3. Напрями пожвавлення кредитного обслуговування підприємств Філії №3 ВАТ «АКБ «Капітал»

Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади економіки підприємства кредитного обслуговування підприємств установами банків, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Структура курсової роботи по проблемі

Дана курсова робота складає вступ, концептуальний і прикладний елементи, висновки і пропозиції, перелік використаної літератури. У вступі розглянуто актуальність діяльності комерційних банків, наведено мету і завдання дослідження, а також висунуто інформаційну базу дослідження з аналізу. В теоретико-методичних основах дослідження досліджено місце аналізу в управлінні підприємством, опрацьовано теорію аналізу банківської системи, сформульовано нормативно-правову базу з аналізу, оглянуто загальну характеристику фінансово-господарської діяльності суб’єкта господарювання, розроблено структуру керівництва компанії та її основних підрозділів, оцінено головні результати діяльності суб’єкта господарювання. В другій частині курсової роботи проаналізовано розробку і обґрунтування методики аналізу, визначено об’єкти, суб’єкти, методичні прийоми, інформаційну базу аналізу, з'ясовано вертикальний і горизонтальний аналіз кредитного обслуговування підприємств установами банків, роз'яснено напрямки удосконалення методики аналізу, вивчено фактори, що впливають на об'єкт аналізу, представлено математичний розрахунок результатів застосування, розкрито використання новітньої техніки в процесі аналізу. У висновках охарактеризовано узагальнені результати дослідження аналізу, а також простежено направлення щодо покращення аналізу банківської системи в нових умовах господарювання.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку