Аналіз і оцінка товарних ресурсів підприємства торгівлі

Курсова робота (код: sam319)

Предмет:
економіка підприємства

Зміст

Вступ

Розділ 1. Теоретичні засади економічного аналізу в системі управління товарними ресурсами підприємства торгівлі

1.1. Економічна характеристика товарних ресурсів підприємства
1.2. Огляд нормативної бази та спеціально літератури з питань аналізу товарних ресурс в підприємства

Розділ 2. Аналіз товарних ресурсів підприємства

2.1. Характеристика підприємства на матеріалах якого виконується курсова робота
2.2. Організаційно-інформаційна модель аналізу товарних ресурсів підприємства
2.3. Загальний аналіз товарних ресурсів підприємства
2.4. Аналіз руху та ефективності використання товарних ресурсів підприємства

Розділ 3. Методика аналізу товарних ресурсів підприємства торгівлі та їх оптимізація на основі застосування сучасних інформаційних технологій

Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном
,
надійшліть повідомлення Viber на номер: ,
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення (зліва).

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 200 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади економіки підприємства товарних ресурсів підприємств торгівлі, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "економіка підприємства товарних ресурсів"



Структура курсової роботи по проблемі

Дана курсова робота налічує вступ, концептуальний і прикладний елементи, висновки і пропозиції, основну літературу. У вступі охарактеризовано актуальність оцінки операцій з товарами, зумовлено мету і завдання курсової роботи, а також розроблено наукову новизну дослідження з аналізу. В теоретичних засадах дослідження простежено становище аналітичної оцінки в менеджменті підприємства, розглянуто економічну сутність товарних операцій підприємства, проаналізовано наукові джерела і законодавчо-правову основу з аналізу, висвітлено основні економічні показники діяльності об'єкта дослідження за останні 3 звітних роки, обстежено коротку економічну характеристику та систему управління фірмою, оглянуто динаміку основних економічних показників діяльності підприємства протягом 3 років. В аналітичній частині курсової роботи окреслено розробку і обґрунтування методики аналізу, опрацьовано організаційно-інформаційну модель аналізу, розкрито організацію і здійснення оцінки наявності товарних ресурсів підприємств торгівлі, надано стан аналізу на підприємстві та пропозиції по його удосконалення, вивчено фактори, що впливають на об'єкт аналізу, наведено математичний розрахунок результатів застосування, представлено використання новітньої техніки в процесі аналізу. У висновках оцінено узагальнені результати дослідження аналізу, а також досліджено пропозиції щодо удосконалення аналізу товарних операцій підприємства в нових умовах господарювання.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку