Аналіз і оцінка товарних ресурсів підприємства торгівлі

Курсова робота (код: sam319)

Предмет: економіка підприємства

Зміст

Вступ

Розділ 1. Теоретичні засади економічного аналізу в системі управління товарними ресурсами підприємства торгівлі

1.1. Економічна характеристика товарних ресурсів підприємства
1.2. Огляд нормативної бази та спеціально літератури з питань аналізу товарних ресурс в підприємства

Розділ 2. Аналіз товарних ресурсів підприємства

2.1. Характеристика підприємства на матеріалах якого виконується курсова робота
2.2. Організаційно-інформаційна модель аналізу товарних ресурсів підприємства
2.3. Загальний аналіз товарних ресурсів підприємства
2.4. Аналіз руху та ефективності використання товарних ресурсів підприємства

Розділ 3. Методика аналізу товарних ресурсів підприємства торгівлі та їх оптимізація на основі застосування сучасних інформаційних технологій

Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади економіки підприємства товарних ресурсів підприємств торгівлі, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "економіка підприємства товарних ресурсів"



Структура курсової роботи по проблемі

Дана курсова робота розподіляється на вступ, теоретичну основу і практику аналізу, висновки і пропозиції, реєстр застосованої літератури. У вступі розкрито актуальність оцінки операцій з товарами, наведено мету і завдання дослідження, а також обстежено інформаційну базу курсової роботи з аналізу. В теоретико-методичних основах дослідження досліджено роль аналізу в господарській діяльності підприємства, визначено економічну сутність товарних операцій підприємства, надано нормативно-правову базу з аналізу, оглянуто загальну характеристику фінансово-господарської діяльності суб’єкта господарювання, сформульовано коротку економічну характеристику та систему управління фірмою, вивчено аналіз основних ознак господарювання компанії за останні роки. В практичному розділі курсової роботи зумовлено аналіз об’єкта дослідження за розробленою методикою, представлено інформаційне забезпечення та методи аналізу, висвітлено вертикальний і горизонтальний аналіз товарних ресурсів підприємств торгівлі, окреслено напрямки удосконалення методики аналізу, простежено здійснення чинникового аналізу, розроблено економічний аналіз якості користування, з'ясовано інформатизацію і автоматизацію в ході оцінки. У висновках розглянуто узагальнені результати дослідження аналізу, а також охарактеризовано направлення щодо покращення аналізу товарних операцій підприємства в період становлення ринкових відносин.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку