Контроль витрат на маркетинг і збут продукції підприємств

Курсова робота (код: sam32)

Предмет: маркетинг і реклама

Зміст

Вступ
1. Економічна сутність витрат на маркетинг і збут
2. Огляд та аналіз спеціальної літератури та нормативно-законодавчих джерел
3. Організаційно-інформаційна характеристика діяльності базового підприємства
4. Організаційно-інформаційна модель контролю витрат на маркетинг і збут підприємств
5. Організація ревізії і контролю витрат на маркетинг і збут.
6. Контроль витрат на маркетинг і збут
7. Застосування АРМ фахівця в контролі і ревізії витрат на маркетинг і збут підприємств
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади маркетингу і реклами витрат на маркетинг і збут продукції підприємств, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку