Аналіз фінансових результатів торгівельного підприємства

Курсова робота (код: sam321)

Предмет: фінансовий менеджмент

Зміст

Вступ

Розділ 1. Теоретичні засади економічного аналізу в системі управління торгівельним підприємством

1.1. Економічна характеристика фінансових результатів торгівельного підприємства
1.2. Огляд нормативної бази та спеціальної літератури з питань теми дослідження

Розділ 2. Аналіз фінансових результатів торгівельного підприємства

2.1. Характеристика ТОВ Фірма «Юність»
2.2. Організаційно-інформаційна модель аналізу фінансових результатів підприємства
2.3. Загальний аналіз фінансових результатів
2.4. Аналіз формування та ефективність використання фінансових результатів торгівельного підприємства.
2.5. Факторний аналіз фінансових результатів

Розділ 3. Методика аналізу фінансових результатів підприємства та його оптимізації на основі застосування сучасних інформаційних технологій.

Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади фінансового менеджменту фінансових результатів торгівельного підприємства, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "фінансовий менеджмент фінансових результатів"



Структура курсової роботи по проблемі

Поточний курсовик налічує вступ, теоретичний і аналітичний розділи, висновки і пропозиції, перелік використаної літератури. У вступі оглянуто актуальність оцінки прибутків і збитків, вивчено мету і завдання дослідження, а також представлено наукову новизну курсової роботи з аналізу. В теоретико-методичних основах дослідження опрацьовано стан сучасного аналізу суб'єктів господарювання, розглянуто економічну сутність фінансових результатів підприємства, простежено законодавчі акти і літературу з аналізу, з'ясовано основні економічні показники діяльності об'єкта дослідження за останні 3 звітних роки, роз'яснено коротку економічну характеристику та систему управління фірмою, розкрито аналіз основних ознак господарювання компанії за останні роки. В другій частині курсової роботи визначено аналіз об’єкта дослідження за розробленою методикою, зумовлено об’єкти, суб’єкти, методичні прийоми, інформаційну базу аналізу, охарактеризовано методику загального аналізу фінансових результатів торгівельного підприємства, висвітлено стан аналізу на підприємстві та пропозиції по його удосконалення, окреслено методику факторного аналізу, оцінено економічний аналіз якості користування, проаналізовано застосування комп'ютерних технологій при здійсненні аналізу. У висновках обстежено узагальнені результати дослідження аналізу, а також висунуто пропозиції щодо удосконалення аналізу фінансових результатів підприємства в умовах ринкових відносин.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку