Аналіз фінансових результатів торгівельного підприємства

Курсова робота (код: sam321)

Предмет:
фінансовий менеджмент

Зміст

Вступ

Розділ 1. Теоретичні засади економічного аналізу в системі управління торгівельним підприємством

1.1. Економічна характеристика фінансових результатів торгівельного підприємства
1.2. Огляд нормативної бази та спеціальної літератури з питань теми дослідження

Розділ 2. Аналіз фінансових результатів торгівельного підприємства

2.1. Характеристика ТОВ Фірма «Юність»
2.2. Організаційно-інформаційна модель аналізу фінансових результатів підприємства
2.3. Загальний аналіз фінансових результатів
2.4. Аналіз формування та ефективність використання фінансових результатів торгівельного підприємства.
2.5. Факторний аналіз фінансових результатів

Розділ 3. Методика аналізу фінансових результатів підприємства та його оптимізації на основі застосування сучасних інформаційних технологій.

Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном
,
надійшліть повідомлення Viber на номер: ,
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення (зліва).

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 200 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади фінансового менеджменту фінансових результатів торгівельного підприємства, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "фінансовий менеджмент фінансових результатів"



Структура курсової роботи по проблемі

Дана курсова робота налічує вступ, концептуальний і прикладний елементи, висновки і пропозиції, перелік використаної літератури. У вступі досліджено актуальність оцінки прибутків і збитків, надано мету і завдання дослідження, а також визначено предмет і об’єкт дослідження з аналізу. В частині доктрини дослідження вивчено стан сучасного аналізу суб'єктів господарювання, простежено науковий зміст фінансових результатів підприємства, представлено наукові джерела і законодавчо-правову основу з аналізу, окреслено загальну характеристику фінансово-господарської діяльності суб’єкта господарювання, висунуто організаційно-економічну характеристику об’єкта, на матеріалах якого виконується аналіз, розкрито головні результати діяльності суб’єкта господарювання. В практичному розділі курсової роботи роз'яснено розробку і обґрунтування методики аналізу, оглянуто об’єкти, суб’єкти, методичні прийоми, інформаційну базу аналізу, оцінено аналіз структури і динаміки фінансових результатів торгівельного підприємства, обстежено розрахунки економічної ефективності від впровадження пропозицій, наведено здійснення чинникового аналізу, зумовлено економічний аналіз якості користування, з'ясовано застосування комп'ютерних технологій при здійсненні аналізу. У висновках розглянуто узагальнені результати дослідження аналізу, а також проаналізовано направлення щодо покращення аналізу фінансових результатів підприємства в умовах ринкових відносин.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку