Аналіз економічного зростання підприємства

Курсова робота (код: sam34)

Предмет: фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Змiст політики економічного зростання
2. Організаційно-економічна характеристика ТОВ "Промпродторг"
3. Організаційно-інформаційна модель аналізу економічного зростання
4. Аналіз і оцінка можливості банкрутства
5. Аналіз ділової активності
6. Аналіз підприємницького ризику
7. Методика аналізу економічного зростання в умовах використання новітніх інформаційних технологій
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки економічного зростання підприємств, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Структура курсової роботи по проблемі

Представлена курсова робота має в своєму складі вступ, концептуальний і прикладний елементи, висновки і пропозиції, список літературних джерел. У вступі досліджено актуальність оцінки господарювання підприємств, обстежено мету і завдання дослідження, а також роз'яснено наукову новизну курсової роботи з аналізу. В частині доктрини дослідження сформульовано становище аналітичної оцінки в менеджменті підприємства, розкрито сутнісне значення діяльності підприємств, вивчено правові акти і дослідження спеціальну літературу з аналізу, простежено основні економічні показники діяльності об'єкта дослідження за останні 3 звітних роки, представлено структуру керівництва компанії та її основних підрозділів, опрацьовано головні результати діяльності суб’єкта господарювання. В аналітичній частині курсової роботи проаналізовано економічний аналіз об’єкта дослідження, наведено організаційно-інформаційну модель аналізу, окреслено організацію і здійснення оцінки наявності економічного зростання підприємств, охарактеризовано виявлення недоліків та вказання способів їх виправлення і профілактики, оцінено фактори, що впливають на об'єкт аналізу, розглянуто економічний аналіз якості користування, зумовлено вживання комп'ютерних засобів при проведенні оцінки. У висновках з'ясовано узагальнені результати дослідження аналізу, а також розроблено направлення щодо покращення аналізу діяльності підприємств в період становлення ринкових відносин.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку