Аналіз конкурентоспроможності підприємства на ринку

Курсова робота (код: sam421)

Предмет: фінансовий менеджмент

Зміст

Вступ

Розділ 1. Теоретичні аспекти конкурентоспроможності підприємства

1.1. Конкурентоспроможність підприємства та його конкурентне середовище
1.2. Система показників та методи оцінки рівня конкурентоспроможності
1.3. Комплекс завдань щодо аналізу та планування конкурентоспроможності підприємства

Розділ 2. Оцінка рівня конкурентоспроможності підприємства ТОВ «Глорія Лтд».

2.1. Аналіз динаміки основних показників господарської діяльності підприємства
2.2. Порівняльний аналіз рівня конкурентоспроможності підприємства з основними конкурентами по галузі
2.3. Визначення конкурентного статусу підприємства

Розділ 3. Напрямки підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства

3.1. Шляхи зростання обсягів діяльності
3.2. Стратегічні заходи щодо підвищення рівня конкурентоспроможності
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади фінансового менеджменту конкурентоспроможності підприємства, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Структура курсової роботи по проблемі

Поточний курсовик складає вступ, теоретичну основу і практику аналізу, висновки і пропозиції, перелік використаної літератури. У вступі обстежено актуальність оцінки господарювання підприємств, оглянуто мету і завдання курсової роботи, а також простежено предмет і об’єкт курсової роботи з аналізу. В теоретико-методичних основах дослідження розглянуто становище аналітичної оцінки в менеджменті підприємства, з'ясовано науковий зміст діяльності підприємств, визначено правові акти і дослідження спеціальну літературу з аналізу, досліджено загальну характеристику фінансово-господарської діяльності суб’єкта господарювання, роз'яснено структуру керівництва компанії та її основних підрозділів, сформульовано головні результати діяльності суб’єкта господарювання. В практичному розділі курсової роботи зумовлено аналіз об’єкта дослідження за розробленою методикою, опрацьовано інформаційне забезпечення та методи аналізу, проаналізовано вертикальний і горизонтальний аналіз конкурентоспроможності підприємства, висунуто виявлення недоліків та вказання способів їх виправлення і профілактики, надано методику факторного аналізу, окреслено економічний аналіз якості користування, представлено вживання комп'ютерних засобів при проведенні оцінки. У висновках наведено узагальнені результати дослідження аналізу, а також розкрито шляхи поліпшення аналізу діяльності підприємств в період становлення ринкових відносин.


Також у нашій базі є готові курсові на тему Аудит фінансових результатів діяльності підприємства.

Рисунок з фінансового менеджменту конкурентоспроможності на ринку


Курсова з фінансового менеджменту

Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку