Аналіз конкурентоспроможності підприємства на ринку

Курсова робота (код: sam421)

Предмет:
фінансовий менеджмент

Зміст

Вступ

Розділ 1. Теоретичні аспекти конкурентоспроможності підприємства

1.1. Конкурентоспроможність підприємства та його конкурентне середовище
1.2. Система показників та методи оцінки рівня конкурентоспроможності
1.3. Комплекс завдань щодо аналізу та планування конкурентоспроможності підприємства

Розділ 2. Оцінка рівня конкурентоспроможності підприємства ТОВ «Глорія Лтд».

2.1. Аналіз динаміки основних показників господарської діяльності підприємства
2.2. Порівняльний аналіз рівня конкурентоспроможності підприємства з основними конкурентами по галузі
2.3. Визначення конкурентного статусу підприємства

Розділ 3. Напрямки підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства

3.1. Шляхи зростання обсягів діяльності
3.2. Стратегічні заходи щодо підвищення рівня конкурентоспроможності
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном
,
надійшліть повідомлення Viber на номер: ,
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення (зліва).

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 200 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади фінансового менеджменту конкурентоспроможності підприємства, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Структура курсової роботи по проблемі

Представлена курсова робота розподіляється на вступ, концептуальний і прикладний елементи, висновки і пропозиції, список літературних джерел. У вступі оцінено актуальність оцінки господарювання підприємств, оглянуто мету і завдання дослідження, а також розкрито інформаційну базу курсової роботи з аналізу. В частині доктрини курсової роботи опрацьовано стан сучасного аналізу суб'єктів господарювання, роз'яснено теорію аналізу діяльності підприємств, розглянуто нормативно-правову базу з аналізу, обстежено основні економічні показники діяльності об'єкта дослідження за останні 3 звітних роки, охарактеризовано характеристику організаційної структури та видів діяльності підприємства, зумовлено аналіз основних ознак господарювання компанії за останні роки. В практичному розділі курсової роботи висвітлено розробку і обґрунтування методики аналізу, вивчено організаційно-інформаційну модель аналізу, розроблено методику загального аналізу конкурентоспроможності підприємства, простежено виявлення недоліків та вказання способів їх виправлення і профілактики, висунуто здійснення чинникового аналізу, надано фінансову оцінку ефективності використання, представлено вживання комп'ютерних засобів при проведенні оцінки. У висновках окреслено узагальнені результати дослідження аналізу, а також сформульовано направлення щодо покращення аналізу діяльності підприємств в період становлення ринкових відносин.


Рисунок з фінансового менеджменту конкурентоспроможності на ринку


Курсова з фінансового менеджменту

Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку