Аналіз конкурентоспроможності підприємства на ринку

Курсова робота (код: sam421)

Предмет: фінансовий менеджмент

Зміст

Вступ

Розділ 1. Теоретичні аспекти конкурентоспроможності підприємства

1.1. Конкурентоспроможність підприємства та його конкурентне середовище
1.2. Система показників та методи оцінки рівня конкурентоспроможності
1.3. Комплекс завдань щодо аналізу та планування конкурентоспроможності підприємства

Розділ 2. Оцінка рівня конкурентоспроможності підприємства ТОВ «Глорія Лтд».

2.1. Аналіз динаміки основних показників господарської діяльності підприємства
2.2. Порівняльний аналіз рівня конкурентоспроможності підприємства з основними конкурентами по галузі
2.3. Визначення конкурентного статусу підприємства

Розділ 3. Напрямки підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства

3.1. Шляхи зростання обсягів діяльності
3.2. Стратегічні заходи щодо підвищення рівня конкурентоспроможності
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади фінансового менеджменту конкурентоспроможності підприємства, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Структура курсової роботи по проблемі

Представлена курсова робота налічує вступ, теоретичний розділ і практичну частину, висновки і пропозиції, основну літературу. У вступі розглянуто актуальність оцінки господарювання підприємств, зумовлено мету і завдання курсової роботи, а також вивчено наукову новизну дослідження з аналізу. В теоретичному розділі дослідження окреслено становище аналітичної оцінки в менеджменті підприємства, охарактеризовано теорію аналізу діяльності підприємств, досліджено наукові джерела і законодавчо-правову основу з аналізу, визначено загальну характеристику фінансово-господарської діяльності суб’єкта господарювання, надано коротку економічну характеристику та систему управління фірмою, наведено економічний і фінансовий потенціал фірми та його використання. У наступному елементі курсової роботи розкрито розробку і обґрунтування методики аналізу, опрацьовано інформаційне забезпечення та методи аналізу, оглянуто аналіз структури і динаміки конкурентоспроможності підприємства, проаналізовано виявлення недоліків та вказання способів їх виправлення і профілактики, сформульовано аналіз впливу факторів на результативний показник, роз'яснено фінансову оцінку ефективності використання, представлено використання новітньої техніки в процесі аналізу. У висновках простежено узагальнені результати дослідження аналізу, а також висунуто направлення щодо покращення аналізу діяльності підприємств в нових умовах господарювання.


Рисунок з фінансового менеджменту конкурентоспроможності на ринку


Курсова з фінансового менеджменту

Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку