Аналіз конкурентоспроможності підприємства на ринку

Курсова робота (код: sam421)

Предмет: фінансовий менеджмент

Зміст

Вступ

Розділ 1. Теоретичні аспекти конкурентоспроможності підприємства

1.1. Конкурентоспроможність підприємства та його конкурентне середовище
1.2. Система показників та методи оцінки рівня конкурентоспроможності
1.3. Комплекс завдань щодо аналізу та планування конкурентоспроможності підприємства

Розділ 2. Оцінка рівня конкурентоспроможності підприємства ТОВ «Глорія Лтд».

2.1. Аналіз динаміки основних показників господарської діяльності підприємства
2.2. Порівняльний аналіз рівня конкурентоспроможності підприємства з основними конкурентами по галузі
2.3. Визначення конкурентного статусу підприємства

Розділ 3. Напрямки підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства

3.1. Шляхи зростання обсягів діяльності
3.2. Стратегічні заходи щодо підвищення рівня конкурентоспроможності
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади фінансового менеджменту конкурентоспроможності підприємства, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Структура курсової роботи по проблемі

Дана курсова робота розподіляється на вступ, теоретичний і аналітичний розділи, висновки і пропозиції, перелік використаної літератури. У вступі опрацьовано актуальність оцінки господарювання підприємств, розглянуто мету і завдання дослідження, а також розроблено інформаційну базу дослідження з аналізу. В теоретико-методичних основах курсової роботи роз'яснено місце аналізу в управлінні підприємством, досліджено науковий зміст діяльності підприємств, наведено нормативно-правову базу з аналізу, представлено характеристику нормативно-правової бази стосовно методики аналізу, визначено характеристику організаційної структури та видів діяльності підприємства, надано динаміку основних економічних показників діяльності підприємства протягом 3 років. В аналітичній частині курсової роботи оцінено аналіз об’єкта дослідження за розробленою методикою, охарактеризовано теоретичну модель аналізу, окреслено організацію і здійснення оцінки наявності конкурентоспроможності підприємства, вивчено напрямки удосконалення методики аналізу, обстежено методику факторного аналізу, зумовлено математичний розрахунок результатів застосування, з'ясовано використання новітньої техніки в процесі аналізу. У висновках оглянуто узагальнені результати дослідження аналізу, а також проаналізовано путі, що призводять до вдосконалення аналізу діяльності підприємств в умовах ринкових відносин.


Рисунок з фінансового менеджменту конкурентоспроможності на ринку


Курсова з фінансового менеджменту

Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку