Аналіз прибутковості підприємства та шляхи її підвищення

Курсова робота (код: sam424)

Предмет: фінансовий менеджмент

Зміст

Вступ

Розділ 1. Теорія прибутковості підприємства

1.1. Сутність теорії прибутку і прибутковості
1.2. Чинники, що впливають на темпи прибутковості
1.3. Показники прибутковості підприємства

Розділ 2. Аналіз та оцінка ефективності формування та використання прибутку СТОВ «Дружба-Нова»

2.1. Техніко-економічна характеристика підприємства
2.2. Аналіз формування прибутку підприємства
2.3. Аналіз показників рівня рентабельності підприємства СТОВ «Дружба-Нова»

Розділ 3. Розробка напрямків підвищення прибутковості СТОВ «Дружба-Нова»

3.1. Визначення головних внутрішніх і зовнішніх чинників підвищення прибутковості підприємства
3.2. Резерви збільшення прибутку
3.3. Економічне обґрунтування використання внутрішніх резервів підвищення рентабельності підприємства
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади фінансового менеджменту прибутковості підприємства та шляхи її підвищення, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "фінансовий менеджмент прибутковості та шляхи її підвищення"



Структура курсової роботи по проблемі

Дана курсова робота налічує вступ, теоретичну основу і практику аналізу, висновки і пропозиції, перелік використаної літератури. У вступі з'ясовано актуальність оцінки доходів і фінансових результатів, розкрито мету і завдання дослідження, а також опрацьовано інформаційну базу курсової роботи з аналізу. В теоретико-методичних основах курсової роботи висунуто стан сучасного аналізу суб'єктів господарювання, розроблено теорію аналізу прибутку підприємства, визначено правові акти і дослідження спеціальну літературу з аналізу, досліджено основні економічні показники діяльності об'єкта дослідження за останні 3 звітних роки, розглянуто організаційно-економічну характеристику об’єкта, на матеріалах якого виконується аналіз, оглянуто аналіз основних ознак господарювання компанії за останні роки. В другій частині курсової роботи зумовлено аналіз об’єкта дослідження за розробленою методикою, охарактеризовано об’єкти, суб’єкти, методичні прийоми, інформаційну базу аналізу, окреслено організацію і здійснення оцінки наявності прибутковості підприємства та шляхи її підвищення, вивчено стан аналізу на підприємстві та пропозиції по його удосконалення, надано фактори, що впливають на об'єкт аналізу, роз'яснено економічний аналіз якості користування, простежено вживання комп'ютерних засобів при проведенні оцінки. У висновках сформульовано узагальнені результати дослідження аналізу, а також обстежено путі, що призводять до вдосконалення аналізу прибутку підприємства в період становлення ринкових відносин.


Рисунок з фінансового менеджменту прибутковості та шляхи її підвищення


Курсова з фінансового менеджменту

Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку