Аналіз витрат і формування собівартості продукції підприємства харчової промисловості

Курсова робота (код: kr072)

Предмет: фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Економічна сутність витрат і формування собівартості продукції підприємства харчової промисловості
2. Нормативно-правова база аналізу витрат і формування собівартості продукції підприємства харчової промисловості і дослідження літератури
3. Характеристика господарсько-фінансової діяльності підприємства
4. Організаційно-інформаційна модель аналізу витрат і формування собівартості продукції підприємства харчової промисловості
5. Методика загального аналізу витрат і формування собівартості продукції підприємства харчової промисловості
6. Визначення впливу факторів при аналізі витрат і формування собівартості продукції підприємства харчової промисловості
7. Аналіз витрат і формування собівартості продукції підприємства харчової промисловості в комп'ютерному середовищі
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки витрат і формування собівартості продукції підприємства харчової промисловості, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Структура курсової роботи по проблемі

Це курсове дослідження налічує вступ, теоретичний розділ і практичну частину, висновки і пропозиції, список літературних джерел. У вступі сформульовано актуальність оцінки калькуляції видатків на продукцію, роз'яснено мету і завдання дослідження, а також обстежено інформаційну базу дослідження з аналізу. В частині доктрини курсової роботи з'ясовано стан сучасного аналізу суб'єктів господарювання, опрацьовано сутнісне значення собівартості і витрат підприємства, охарактеризовано нормативно-правову базу з аналізу, простежено критичні погляди різних вчених з різних джерел щодо аналізу, надано структуру керівництва компанії та її основних підрозділів, розглянуто економічний і фінансовий потенціал фірми та його використання. В другій частині курсової роботи розкрито аналіз об’єкта дослідження за розробленою методикою, оглянуто об’єкти, суб’єкти, методичні прийоми, інформаційну базу аналізу, вивчено методику загального аналізу витрат і формування собівартості продукції підприємства харчової промисловості, оцінено виявлення недоліків та вказання способів їх виправлення і профілактики, зумовлено фактори, що впливають на об'єкт аналізу, досліджено розрахунок відносних показників стану, зміни і використання, визначено використання новітньої техніки в процесі аналізу. У висновках висунуто узагальнені результати дослідження аналізу, а також висвітлено шляхи поліпшення аналізу собівартості і витрат підприємства в нових умовах господарювання.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку