Економічний аналіз операційної діяльності підприємства торгівлі

Курсова робота (код: kr078)

Предмет: фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Характеристика операційної діяльності підприємств торгівлі як об'єкту дослідження
2. Огляд нормативно-правової бази і спеціальної літератури з аналізу операційної діяльності підприємств торгівлі
3. Характеристика господарсько-фінансової діяльності підприємства
4. Модель аналізу операційної діяльності підприємств торгівлі: його методи, показники, об'єкти, суб'єкти, мета і завдання
5. Процес аналізу операційної діяльності підприємств торгівлі
6. Визначення впливу факторів при аналізі операційної діяльності підприємств торгівлі
7. Застосування комп'ютерної техніки в процесі аналізу операційної діяльності підприємств торгівлі
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки операційної діяльності підприємств торгівлі, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Структура курсової роботи по проблемі

Представлена курсова робота налічує вступ, теоретичну основу і практику аналізу, висновки і пропозиції, перелік використаної літератури. У вступі зумовлено актуальність оцінки господарювання підприємств, опрацьовано мету і завдання дослідження, а також представлено наукову новизну дослідження з аналізу. В теоретичних засадах курсової роботи з'ясовано роль аналізу в господарській діяльності підприємства, оцінено економічну сутність діяльності підприємств, охарактеризовано наукові джерела і законодавчо-правову основу з аналізу, простежено характеристику нормативно-правової бази стосовно методики аналізу, розглянуто характеристику організаційної структури та видів діяльності підприємства, висвітлено динаміку основних економічних показників діяльності підприємства протягом 3 років. В практичному розділі курсової роботи сформульовано аналіз об’єкта дослідження за розробленою методикою, наведено інформаційне забезпечення та методи аналізу, висунуто вертикальний і горизонтальний аналіз операційної діяльності підприємств торгівлі, визначено розрахунки економічної ефективності від впровадження пропозицій, окреслено аналіз впливу факторів на результативний показник, оглянуто економічний аналіз якості користування, досліджено інформатизацію і автоматизацію в ході оцінки. У висновках роз'яснено узагальнені результати дослідження аналізу, а також надано путі, що призводять до вдосконалення аналізу діяльності підприємств в період становлення ринкових відносин.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку