Економічний аналіз грошових коштів підприємства споживчої кооперації

Курсова робота (код: kr086)

Предмет:
фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Характеристика грошових коштів підприємств споживчої кооперації як об'єкту дослідження
2. Нормативно-правова база аналізу грошових коштів підприємств споживчої кооперації і дослідження літератури
3. Характеристика господарсько-фінансової діяльності підприємства
4. Організаційно-інформаційна модель аналізу грошових коштів підприємств споживчої кооперації
5. Методика загального аналізу грошових коштів підприємств споживчої кооперації
6. Визначення впливу факторів при аналізі грошових коштів підприємств споживчої кооперації
7. Удосконалення методики аналізу при використанні інформаційних технологій
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном
,
надійшліть повідомлення Viber на номер: ,
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення (зліва).

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 200 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки грошових коштів підприємств споживчої кооперації, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз грошових коштів"



Структура курсової роботи по проблемі

Це курсове дослідження складає вступ, концептуальний і прикладний елементи, висновки і пропозиції, список літературних джерел. У вступі оцінено актуальність оцінки готівкових і безготівкових монетарних активів, сформульовано мету і завдання курсової роботи, а також простежено інформаційну базу дослідження з аналізу. В теоретико-методичних основах курсової роботи проаналізовано місце аналізу в управлінні підприємством, зумовлено теорію аналізу грошових коштів підприємства, обстежено нормативно-правову базу з аналізу, розкрито критичні погляди різних вчених з різних джерел щодо аналізу, висунуто організаційно-економічну характеристику об’єкта, на матеріалах якого виконується аналіз, опрацьовано економічний і фінансовий потенціал фірми та його використання. У наступному елементі курсової роботи досліджено результати аналізу та обґрунтування пропозицій, наведено теоретичну модель аналізу, охарактеризовано вертикальний і горизонтальний аналіз грошових коштів підприємств споживчої кооперації, окреслено розрахунки економічної ефективності від впровадження пропозицій, з'ясовано аналіз впливу факторів на результативний показник, надано економічний аналіз якості користування, вивчено інформатизацію і автоматизацію в ході оцінки. У висновках висвітлено узагальнені результати дослідження аналізу, а також розглянуто направлення щодо покращення аналізу грошових коштів підприємства в системі господарської діяльності.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку