Економічний аналіз грошових коштів підприємства споживчої кооперації

Курсова робота (код: kr086)

Предмет: фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Характеристика грошових коштів підприємств споживчої кооперації як об'єкту дослідження
2. Нормативно-правова база аналізу грошових коштів підприємств споживчої кооперації і дослідження літератури
3. Характеристика господарсько-фінансової діяльності підприємства
4. Організаційно-інформаційна модель аналізу грошових коштів підприємств споживчої кооперації
5. Методика загального аналізу грошових коштів підприємств споживчої кооперації
6. Визначення впливу факторів при аналізі грошових коштів підприємств споживчої кооперації
7. Удосконалення методики аналізу при використанні інформаційних технологій
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки грошових коштів підприємств споживчої кооперації, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз грошових коштів"



Структура курсової роботи по проблемі

Представлена курсова робота має в своєму складі вступ, теоретичний і аналітичний розділи, висновки і пропозиції, реєстр застосованої літератури. У вступі роз'яснено актуальність оцінки готівкових і безготівкових монетарних активів, надано мету і завдання дослідження, а також розглянуто наукову новизну дослідження з аналізу. В теоретико-методичних основах дослідження вивчено місце аналізу в управлінні підприємством, визначено сутнісне значення грошових коштів підприємства, зумовлено правові акти і дослідження спеціальну літературу з аналізу, сформульовано критичні погляди різних вчених з різних джерел щодо аналізу, опрацьовано характеристику організаційної структури та видів діяльності підприємства, проаналізовано головні результати діяльності суб’єкта господарювання. В аналітичній частині курсової роботи висунуто розробку і обґрунтування методики аналізу, наведено організаційно-інформаційну модель аналізу, досліджено вертикальний і горизонтальний аналіз грошових коштів підприємств споживчої кооперації, простежено виявлення недоліків та вказання способів їх виправлення і профілактики, висвітлено методику факторного аналізу, розроблено розрахунок відносних показників стану, зміни і використання, окреслено застосування комп'ютерних технологій при здійсненні аналізу. У висновках обстежено узагальнені результати дослідження аналізу, а також оглянуто пропозиції щодо удосконалення аналізу грошових коштів підприємства в умовах ринкових відносин.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку