Аналіз товарних операцій торговельного підприємства

Курсова робота (код: kr166)

Предмет: фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Економічна сутність товарних операцій торговельного підприємства
2. Огляд нормативно-правової бази і спеціальної літератури з аналізу товарних операцій торговельного підприємства
3. Характеристика підприємства, на матеріалах якого виконується курсова робота
4. Організаційно-інформаційна модель аналізу товарних операцій торговельного підприємства
5. Процес аналізу товарних операцій торговельного підприємства
6. Факторний аналіз товарних операцій торговельного підприємства
7. Удосконалення методики аналізу при використанні інформаційних технологій
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки товарних операцій торговельних підприємств, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз товарних операцій"



Структура курсової роботи по проблемі

Це курсове дослідження налічує вступ, концептуальний і прикладний елементи, висновки і пропозиції, список літературних джерел. У вступі наведено актуальність оцінки ресурсу товарів, оцінено мету і завдання курсової роботи, а також обстежено наукову новизну дослідження з аналізу. В теоретичних засадах курсової роботи досліджено місце аналізу в управлінні підприємством, охарактеризовано економічну сутність товарних запасів підприємства, проаналізовано законодавчі акти і літературу з аналізу, розглянуто характеристику нормативно-правової бази стосовно методики аналізу, визначено характеристику організаційної структури та видів діяльності підприємства, розроблено аналіз основних ознак господарювання компанії за останні роки. У наступному елементі курсової роботи надано розробку і обґрунтування методики аналізу, зумовлено організаційно-інформаційну модель аналізу, роз'яснено методику загального аналізу товарних операцій торговельних підприємств, опрацьовано стан аналізу на підприємстві та пропозиції по його удосконалення, простежено фактори, що впливають на об'єкт аналізу, сформульовано економічний аналіз якості користування, представлено використання новітньої техніки в процесі аналізу. У висновках вивчено узагальнені результати дослідження аналізу, а також окреслено путі, що призводять до вдосконалення аналізу товарних запасів підприємства в період становлення ринкових відносин.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку