Аналіз ефективності товарних операцій підприємства торгівлі

Курсова робота (код: kr178)

Предмет:
фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Економічна сутність товарних операцій підприємств торгівлі
2. Законодавче забезпечення аналізу товарних операцій підприємств торгівлі і огляд спеціальної літератури
3. Організаційно-економічна характеристика базового підприємства
4. Об'єкти, суб'єкти, методи і показники аналізу товарних операцій підприємств торгівлі
5. Процес аналізу товарних операцій підприємств торгівлі
6. Визначення впливу факторів при аналізі товарних операцій підприємств торгівлі
7. Аналіз товарних операцій підприємств торгівлі в комп'ютерному середовищі
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном
,
надійшліть повідомлення Viber на номер: ,
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення (зліва).

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 200 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки ефективності товарних операцій підприємств торгівлі, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз ефективності товарних операцій"



Структура курсової роботи по проблемі

Це курсове дослідження налічує вступ, теоретичний і аналітичний розділи, висновки і пропозиції, список літературних джерел. У вступі опрацьовано актуальність оцінки ресурсу товарів, охарактеризовано мету і завдання курсової роботи, а також оцінено предмет і об’єкт дослідження з аналізу. В теоретичних засадах дослідження роз'яснено місце аналізу в управлінні підприємством, проаналізовано теорію аналізу товарних запасів підприємства, надано законодавчі акти і літературу з аналізу, визначено загальну характеристику фінансово-господарської діяльності суб’єкта господарювання, представлено структуру керівництва компанії та її основних підрозділів, обстежено головні результати діяльності суб’єкта господарювання. В практичному розділі курсової роботи вивчено економічний аналіз об’єкта дослідження, висунуто об’єкти, суб’єкти, методичні прийоми, інформаційну базу аналізу, розкрито вертикальний і горизонтальний аналіз ефективності товарних операцій підприємств торгівлі, наведено стан аналізу на підприємстві та пропозиції по його удосконалення, висвітлено аналіз впливу факторів на результативний показник, розроблено математичний розрахунок результатів застосування, зумовлено вживання комп'ютерних засобів при проведенні оцінки. У висновках розглянуто узагальнені результати дослідження аналізу, а також сформульовано пропозиції щодо удосконалення аналізу товарних запасів підприємства в період становлення ринкових відносин.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку