Аналіз операційної діяльності торговельних підприємства

Курсова робота (код: kr194)

Предмет: фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Характеристика операційної діяльності підприємств торгівлі як об'єкту дослідження
2. Нормативно-правова база аналізу операційної діяльності підприємств торгівлі і дослідження літератури
3. Характеристика господарсько-фінансової діяльності підприємства
4. Об'єкти, суб'єкти, методи і показники аналізу операційної діяльності підприємств торгівлі
5. Процес аналізу операційної діяльності підприємств торгівлі
6. Визначення впливу факторів при аналізі операційної діяльності підприємств торгівлі
7. Методика аналізу операційної діяльності підприємств торгівлі в умовах застосування новітніх інформаційних технологій
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки операційної діяльності торговельних підприємств, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Структура курсової роботи по проблемі

Дана курсова робота розподіляється на вступ, теоретичний розділ і практичну частину, висновки і пропозиції, перелік використаної літератури. У вступі зумовлено актуальність оцінки господарювання підприємств, обстежено мету і завдання курсової роботи, а також висунуто предмет і об’єкт курсової роботи з аналізу. В частині доктрини дослідження охарактеризовано роль аналізу в господарській діяльності підприємства, роз'яснено теорію аналізу діяльності підприємств, вивчено нормативно-правову базу з аналізу, оглянуто характеристику нормативно-правової бази стосовно методики аналізу, розкрито структуру керівництва компанії та її основних підрозділів, досліджено аналіз основних ознак господарювання компанії за останні роки. В другій частині курсової роботи розроблено аналіз об’єкта дослідження за розробленою методикою, представлено організаційно-інформаційну модель аналізу, розглянуто методику загального аналізу операційної діяльності торговельних підприємств, окреслено напрямки удосконалення методики аналізу, з'ясовано здійснення чинникового аналізу, висвітлено економічний аналіз якості користування, надано інформатизацію і автоматизацію в ході оцінки. У висновках наведено узагальнені результати дослідження аналізу, а також оцінено шляхи поліпшення аналізу діяльності підприємств в системі господарської діяльності.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку