Аналіз операційної діяльності торговельних підприємства

Курсова робота (код: kr194)

Предмет: фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Характеристика операційної діяльності підприємств торгівлі як об'єкту дослідження
2. Нормативно-правова база аналізу операційної діяльності підприємств торгівлі і дослідження літератури
3. Характеристика господарсько-фінансової діяльності підприємства
4. Об'єкти, суб'єкти, методи і показники аналізу операційної діяльності підприємств торгівлі
5. Процес аналізу операційної діяльності підприємств торгівлі
6. Визначення впливу факторів при аналізі операційної діяльності підприємств торгівлі
7. Методика аналізу операційної діяльності підприємств торгівлі в умовах застосування новітніх інформаційних технологій
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки операційної діяльності торговельних підприємств, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Структура курсової роботи по проблемі

Представлена курсова робота має в своєму складі вступ, концептуальний і прикладний елементи, висновки і пропозиції, список літературних джерел. У вступі окреслено актуальність оцінки господарювання підприємств, проаналізовано мету і завдання курсової роботи, а також опрацьовано наукову новизну дослідження з аналізу. В теоретико-методичних основах дослідження обстежено стан сучасного аналізу суб'єктів господарювання, зумовлено економічну сутність діяльності підприємств, представлено правові акти і дослідження спеціальну літературу з аналізу, з'ясовано критичні погляди різних вчених з різних джерел щодо аналізу, розроблено структуру керівництва компанії та її основних підрозділів, сформульовано аналіз основних ознак господарювання компанії за останні роки. В другій частині курсової роботи охарактеризовано аналіз об’єкта дослідження за розробленою методикою, оцінено інформаційне забезпечення та методи аналізу, наведено вертикальний і горизонтальний аналіз операційної діяльності торговельних підприємств, розкрито виявлення недоліків та вказання способів їх виправлення і профілактики, надано аналіз впливу факторів на результативний показник, досліджено економічний аналіз якості користування, вивчено застосування комп'ютерних технологій при здійсненні аналізу. У висновках визначено узагальнені результати дослідження аналізу, а також розглянуто пропозиції щодо удосконалення аналізу діяльності підприємств в нових умовах господарювання.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку