Аналіз операційної діяльності торговельних підприємства

Курсова робота (код: kr194)

Предмет:
фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Характеристика операційної діяльності підприємств торгівлі як об'єкту дослідження
2. Нормативно-правова база аналізу операційної діяльності підприємств торгівлі і дослідження літератури
3. Характеристика господарсько-фінансової діяльності підприємства
4. Об'єкти, суб'єкти, методи і показники аналізу операційної діяльності підприємств торгівлі
5. Процес аналізу операційної діяльності підприємств торгівлі
6. Визначення впливу факторів при аналізі операційної діяльності підприємств торгівлі
7. Методика аналізу операційної діяльності підприємств торгівлі в умовах застосування новітніх інформаційних технологій
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном
,
надійшліть повідомлення Viber на номер: ,
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення (зліва).

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 200 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки операційної діяльності торговельних підприємств, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Структура курсової роботи по проблемі

Поточний курсовик налічує вступ, теоретичну основу і практику аналізу, висновки і пропозиції, основну літературу. У вступі обстежено актуальність оцінки господарювання підприємств, наведено мету і завдання курсової роботи, а також вивчено наукову новизну дослідження з аналізу. В теоретичному розділі курсової роботи визначено місце аналізу в управлінні підприємством, зумовлено науковий зміст діяльності підприємств, опрацьовано нормативно-правову базу з аналізу, розроблено характеристику нормативно-правової бази стосовно методики аналізу, з'ясовано характеристику організаційної структури та видів діяльності підприємства, охарактеризовано головні результати діяльності суб’єкта господарювання. В другій частині курсової роботи досліджено розробку і обґрунтування методики аналізу, висунуто об’єкти, суб’єкти, методичні прийоми, інформаційну базу аналізу, оглянуто вертикальний і горизонтальний аналіз операційної діяльності торговельних підприємств, сформульовано розрахунки економічної ефективності від впровадження пропозицій, окреслено здійснення чинникового аналізу, розкрито розрахунок відносних показників стану, зміни і використання, простежено застосування комп'ютерних технологій при здійсненні аналізу. У висновках висвітлено узагальнені результати дослідження аналізу, а також проаналізовано шляхи поліпшення аналізу діяльності підприємств в період становлення ринкових відносин.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку