Економічний аналіз фінансових результатів підприємства торгівлі

Курсова робота (код: kr271)

Предмет: фінансовий менеджмент

Зміст

Вступ
1. Визначення сутності фінансових результатів підприємств торгівлі
2. Нормативно-правова база аналізу фінансових результатів підприємств торгівлі і дослідження літератури
3. Характеристика підприємства, на матеріалах якого виконується курсова робота
4. Модель аналізу фінансових результатів підприємств торгівлі: його методи, показники, об'єкти, суб'єкти, мета і завдання
5. Проведення аналізу фінансових результатів підприємств торгівлі
6. Факторний аналіз фінансових результатів підприємств торгівлі
7. Застосування комп'ютерної техніки в процесі аналізу фінансових результатів підприємств торгівлі
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади фінансового менеджменту фінансових результатів підприємств торгівлі, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "фінансовий менеджмент фінансових результатів"



Структура курсової роботи по проблемі

Дана курсова робота розподіляється на вступ, теоретичний розділ і практичну частину, висновки і пропозиції, реєстр застосованої літератури. У вступі розкрито актуальність оцінки прибутків і збитків, окреслено мету і завдання курсової роботи, а також оцінено інформаційну базу курсової роботи з аналізу. В теоретичному розділі дослідження опрацьовано місце аналізу в управлінні підприємством, охарактеризовано науковий зміст фінансових результатів підприємства, висунуто нормативно-правову базу з аналізу, роз'яснено характеристику нормативно-правової бази стосовно методики аналізу, вивчено коротку економічну характеристику та систему управління фірмою, наведено динаміку основних економічних показників діяльності підприємства протягом 3 років. В другій частині курсової роботи досліджено розробку і обґрунтування методики аналізу, висвітлено інформаційне забезпечення та методи аналізу, простежено організацію і здійснення оцінки наявності фінансових результатів підприємств торгівлі, обстежено стан аналізу на підприємстві та пропозиції по його удосконалення, розглянуто здійснення чинникового аналізу, розроблено математичний розрахунок результатів застосування, оглянуто використання новітньої техніки в процесі аналізу. У висновках сформульовано узагальнені результати дослідження аналізу, а також представлено пропозиції щодо удосконалення аналізу фінансових результатів підприємства в період становлення ринкових відносин.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку