Економічний аналіз фінансових результатів підприємства торгівлі

Курсова робота (код: kr271)

Предмет:
фінансовий менеджмент

Зміст

Вступ
1. Визначення сутності фінансових результатів підприємств торгівлі
2. Нормативно-правова база аналізу фінансових результатів підприємств торгівлі і дослідження літератури
3. Характеристика підприємства, на матеріалах якого виконується курсова робота
4. Модель аналізу фінансових результатів підприємств торгівлі: його методи, показники, об'єкти, суб'єкти, мета і завдання
5. Проведення аналізу фінансових результатів підприємств торгівлі
6. Факторний аналіз фінансових результатів підприємств торгівлі
7. Застосування комп'ютерної техніки в процесі аналізу фінансових результатів підприємств торгівлі
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном
,
надійшліть повідомлення Viber на номер: ,
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення (зліва).

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 200 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади фінансового менеджменту фінансових результатів підприємств торгівлі, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "фінансовий менеджмент фінансових результатів"



Структура курсової роботи по проблемі

Дана курсова робота налічує вступ, концептуальний і прикладний елементи, висновки і пропозиції, основну літературу. У вступі з'ясовано актуальність оцінки прибутків і збитків, охарактеризовано мету і завдання курсової роботи, а також наведено предмет і об’єкт дослідження з аналізу. В теоретичних засадах курсової роботи простежено місце аналізу в управлінні підприємством, представлено економічну сутність фінансових результатів підприємства, опрацьовано нормативно-правову базу з аналізу, досліджено загальну характеристику фінансово-господарської діяльності суб’єкта господарювання, розкрито структуру керівництва компанії та її основних підрозділів, сформульовано головні результати діяльності суб’єкта господарювання. В другій частині курсової роботи зумовлено розробку і обґрунтування методики аналізу, розроблено об’єкти, суб’єкти, методичні прийоми, інформаційну базу аналізу, розглянуто вертикальний і горизонтальний аналіз фінансових результатів підприємств торгівлі, висвітлено напрямки удосконалення методики аналізу, висунуто методику факторного аналізу, окреслено розрахунок відносних показників стану, зміни і використання, оцінено вживання комп'ютерних засобів при проведенні оцінки. У висновках визначено узагальнені результати дослідження аналізу, а також обстежено направлення щодо покращення аналізу фінансових результатів підприємства в умовах ринкових відносин.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку