Економічний аналіз реалізації товарів

Курсова робота (код: kr275)

Предмет: фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Економічна сутність реалізації товарів
2. Огляд нормативно-правової бази і спеціальної літератури з аналізу реалізації товарів
3. Характеристика господарсько-фінансової діяльності підприємства
4. Модель аналізу реалізації товарів: його методи, показники, об'єкти, суб'єкти, мета і завдання
5. Проведення аналізу реалізації товарів
6. Визначення впливу факторів при аналізі реалізації товарів
7. Удосконалення методики аналізу при використанні інформаційних технологій
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки реалізації товарів, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз реалізації товарів"



Структура курсової роботи по проблемі

Це курсове дослідження розподіляється на вступ, теоретичний і аналітичний розділи, висновки і пропозиції, список літературних джерел. У вступі обстежено актуальність оцінки операцій з товарами, простежено мету і завдання курсової роботи, а також досліджено методичні прийоми курсової роботи з аналізу. В теоретичних засадах дослідження висунуто стан сучасного аналізу суб'єктів господарювання, висвітлено теорію аналізу товарних операцій підприємства, проаналізовано правові акти і дослідження спеціальну літературу з аналізу, розроблено критичні погляди різних вчених з різних джерел щодо аналізу, опрацьовано структуру керівництва компанії та її основних підрозділів, оцінено аналіз основних ознак господарювання компанії за останні роки. У наступному елементі курсової роботи вивчено результати аналізу та обґрунтування пропозицій, роз'яснено об’єкти, суб’єкти, методичні прийоми, інформаційну базу аналізу, з'ясовано аналіз структури і динаміки реалізації товарів, охарактеризовано розрахунки економічної ефективності від впровадження пропозицій, розкрито методику факторного аналізу, визначено математичний розрахунок результатів застосування, сформульовано використання новітньої техніки в процесі аналізу. У висновках представлено узагальнені результати дослідження аналізу, а також оглянуто направлення щодо покращення аналізу товарних операцій підприємства в системі господарської діяльності.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку