Економічний аналіз реалізації товарів

Курсова робота (код: kr275)

Предмет: фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Економічна сутність реалізації товарів
2. Огляд нормативно-правової бази і спеціальної літератури з аналізу реалізації товарів
3. Характеристика господарсько-фінансової діяльності підприємства
4. Модель аналізу реалізації товарів: його методи, показники, об'єкти, суб'єкти, мета і завдання
5. Проведення аналізу реалізації товарів
6. Визначення впливу факторів при аналізі реалізації товарів
7. Удосконалення методики аналізу при використанні інформаційних технологій
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки реалізації товарів, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз реалізації товарів"



Структура курсової роботи по проблемі

Поточний курсовик складає вступ, теоретичний розділ і практичну частину, висновки і пропозиції, реєстр застосованої літератури. У вступі обстежено актуальність оцінки операцій з товарами, оглянуто мету і завдання дослідження, а також висвітлено предмет і об’єкт дослідження з аналізу. В теоретичному розділі дослідження охарактеризовано становище аналітичної оцінки в менеджменті підприємства, окреслено економічну сутність товарних операцій підприємства, оцінено нормативно-правову базу з аналізу, висунуто характеристику нормативно-правової бази стосовно методики аналізу, надано характеристику організаційної структури та видів діяльності підприємства, наведено головні результати діяльності суб’єкта господарювання. В практичному розділі курсової роботи вивчено результати аналізу та обґрунтування пропозицій, розглянуто інформаційне забезпечення та методи аналізу, зумовлено організацію і здійснення оцінки наявності реалізації товарів, досліджено напрямки удосконалення методики аналізу, представлено методику факторного аналізу, з'ясовано економічний аналіз якості користування, простежено вживання комп'ютерних засобів при проведенні оцінки. У висновках роз'яснено узагальнені результати дослідження аналізу, а також сформульовано шляхи поліпшення аналізу товарних операцій підприємства в умовах ринкових відносин.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку