Економічний аналіз реалізації товарів

Курсова робота (код: kr275)

Предмет: фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Економічна сутність реалізації товарів
2. Огляд нормативно-правової бази і спеціальної літератури з аналізу реалізації товарів
3. Характеристика господарсько-фінансової діяльності підприємства
4. Модель аналізу реалізації товарів: його методи, показники, об'єкти, суб'єкти, мета і завдання
5. Проведення аналізу реалізації товарів
6. Визначення впливу факторів при аналізі реалізації товарів
7. Удосконалення методики аналізу при використанні інформаційних технологій
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки реалізації товарів, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз реалізації товарів"



Структура курсової роботи по проблемі

Поточний курсовик має в своєму складі вступ, теоретичний розділ і практичну частину, висновки і пропозиції, перелік використаної літератури. У вступі роз'яснено актуальність оцінки операцій з товарами, представлено мету і завдання дослідження, а також з'ясовано методичні прийоми курсової роботи з аналізу. В теоретичних засадах курсової роботи простежено роль аналізу в господарській діяльності підприємства, надано сутнісне значення товарних операцій підприємства, обстежено наукові джерела і законодавчо-правову основу з аналізу, розкрито основні економічні показники діяльності об'єкта дослідження за останні 3 звітних роки, окреслено характеристику організаційної структури та видів діяльності підприємства, вивчено економічний і фінансовий потенціал фірми та його використання. В аналітичній частині курсової роботи проаналізовано економічний аналіз об’єкта дослідження, оглянуто об’єкти, суб’єкти, методичні прийоми, інформаційну базу аналізу, сформульовано вертикальний і горизонтальний аналіз реалізації товарів, висунуто стан аналізу на підприємстві та пропозиції по його удосконалення, визначено фактори, що впливають на об'єкт аналізу, висвітлено розрахунок відносних показників стану, зміни і використання, досліджено використання новітньої техніки в процесі аналізу. У висновках розглянуто узагальнені результати дослідження аналізу, а також охарактеризовано шляхи поліпшення аналізу товарних операцій підприємства в системі господарської діяльності.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку