Економічний аналіз реалізації товарів

Курсова робота (код: kr275)

Предмет:
фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Економічна сутність реалізації товарів
2. Огляд нормативно-правової бази і спеціальної літератури з аналізу реалізації товарів
3. Характеристика господарсько-фінансової діяльності підприємства
4. Модель аналізу реалізації товарів: його методи, показники, об'єкти, суб'єкти, мета і завдання
5. Проведення аналізу реалізації товарів
6. Визначення впливу факторів при аналізі реалізації товарів
7. Удосконалення методики аналізу при використанні інформаційних технологій
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном
,
надійшліть повідомлення Viber на номер: ,
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення (зліва).

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 200 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки реалізації товарів, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз реалізації товарів"



Структура курсової роботи по проблемі

Дана курсова робота має в своєму складі вступ, теоретичний розділ і практичну частину, висновки і пропозиції, перелік використаної літератури. У вступі розглянуто актуальність оцінки операцій з товарами, вивчено мету і завдання курсової роботи, а також представлено інформаційну базу дослідження з аналізу. В теоретичному розділі дослідження охарактеризовано роль аналізу в господарській діяльності підприємства, досліджено сутнісне значення товарних операцій підприємства, наведено правові акти і дослідження спеціальну літературу з аналізу, зумовлено основні економічні показники діяльності об'єкта дослідження за останні 3 звітних роки, оцінено коротку економічну характеристику та систему управління фірмою, сформульовано економічний і фінансовий потенціал фірми та його використання. У наступному елементі курсової роботи простежено аналіз об’єкта дослідження за розробленою методикою, оглянуто теоретичну модель аналізу, розроблено аналіз структури і динаміки реалізації товарів, з'ясовано розрахунки економічної ефективності від впровадження пропозицій, окреслено аналіз впливу факторів на результативний показник, розкрито розрахунок відносних показників стану, зміни і використання, роз'яснено вживання комп'ютерних засобів при проведенні оцінки. У висновках опрацьовано узагальнені результати дослідження аналізу, а також висунуто шляхи поліпшення аналізу товарних операцій підприємства в період становлення ринкових відносин.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку