Фінансовий аналіз товарних операцій торговельного підприємства

Курсова робота (код: kr280)

Предмет: фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Визначення сутності товарних операцій торговельного підприємства
2. Нормативно-правова база аналізу товарних операцій торговельного підприємства і дослідження літератури
3. Організаційно-економічна характеристика базового підприємства
4. Об'єкти, суб'єкти, методи і показники аналізу товарних операцій торговельного підприємства
5. Методика загального аналізу товарних операцій торговельного підприємства
6. Методика факторного аналізу товарних операцій торговельного підприємства
7. Аналіз товарних операцій торговельного підприємства в комп'ютерному середовищі
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки товарних операцій торговельного підприємства, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз товарних операцій"



Структура курсової роботи по проблемі

Поточний курсовик складає вступ, теоретичний розділ і практичну частину, висновки і пропозиції, список літературних джерел. У вступі сформульовано актуальність оцінки операцій з товарами, охарактеризовано мету і завдання курсової роботи, а також досліджено інформаційну базу курсової роботи з аналізу. В теоретичних засадах дослідження висунуто роль аналізу в господарській діяльності підприємства, роз'яснено сутнісне значення товарних операцій підприємства, зумовлено нормативно-правову базу з аналізу, простежено характеристику нормативно-правової бази стосовно методики аналізу, визначено структуру керівництва компанії та її основних підрозділів, надано економічний і фінансовий потенціал фірми та його використання. В другій частині курсової роботи обстежено аналіз об’єкта дослідження за розробленою методикою, опрацьовано організаційно-інформаційну модель аналізу, розкрито вертикальний і горизонтальний аналіз товарних операцій торговельного підприємства, з'ясовано напрямки удосконалення методики аналізу, оцінено здійснення чинникового аналізу, представлено фінансову оцінку ефективності використання, проаналізовано вживання комп'ютерних засобів при проведенні оцінки. У висновках наведено узагальнені результати дослідження аналізу, а також розроблено пропозиції щодо удосконалення аналізу товарних операцій підприємства в системі господарської діяльності.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку