Фінансовий аналіз товарних операцій торговельного підприємства

Курсова робота (код: kr280)

Предмет: фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Визначення сутності товарних операцій торговельного підприємства
2. Нормативно-правова база аналізу товарних операцій торговельного підприємства і дослідження літератури
3. Організаційно-економічна характеристика базового підприємства
4. Об'єкти, суб'єкти, методи і показники аналізу товарних операцій торговельного підприємства
5. Методика загального аналізу товарних операцій торговельного підприємства
6. Методика факторного аналізу товарних операцій торговельного підприємства
7. Аналіз товарних операцій торговельного підприємства в комп'ютерному середовищі
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки товарних операцій торговельного підприємства, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз товарних операцій"



Структура курсової роботи по проблемі

Це курсове дослідження налічує вступ, теоретичну основу і практику аналізу, висновки і пропозиції, реєстр застосованої літератури. У вступі оглянуто актуальність оцінки операцій з товарами, представлено мету і завдання дослідження, а також окреслено наукову новизну курсової роботи з аналізу. В теоретичному розділі дослідження наведено роль аналізу в господарській діяльності підприємства, надано економічну сутність товарних операцій підприємства, з'ясовано законодавчі акти і літературу з аналізу, роз'яснено характеристику нормативно-правової бази стосовно методики аналізу, розроблено структуру керівництва компанії та її основних підрозділів, оцінено динаміку основних економічних показників діяльності підприємства протягом 3 років. У наступному елементі курсової роботи охарактеризовано результати аналізу та обґрунтування пропозицій, вивчено об’єкти, суб’єкти, методичні прийоми, інформаційну базу аналізу, визначено методику загального аналізу товарних операцій торговельного підприємства, проаналізовано напрямки удосконалення методики аналізу, обстежено методику факторного аналізу, висунуто математичний розрахунок результатів застосування, висвітлено застосування комп'ютерних технологій при здійсненні аналізу. У висновках сформульовано узагальнені результати дослідження аналізу, а також розкрито направлення щодо покращення аналізу товарних операцій підприємства в умовах ринкових відносин.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку