Фінансовий аналіз товарних операцій підприємства торгівлі

Курсова робота (код: kr293)

Предмет: фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Економічна сутність товарних операцій підприємств торгівлі
2. Нормативно-правова база аналізу товарних операцій підприємств торгівлі і дослідження літератури
3. Характеристика господарсько-фінансової діяльності підприємства
4. Модель аналізу товарних операцій підприємств торгівлі: його методи, показники, об'єкти, суб'єкти, мета і завдання
5. Процес аналізу товарних операцій підприємств торгівлі
6. Факторний аналіз товарних операцій підприємств торгівлі
7. Застосування комп'ютерної техніки в процесі аналізу товарних операцій підприємств торгівлі
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки товарних операцій підприємств торгівлі, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз товарних операцій"



Структура курсової роботи по проблемі

Поточний курсовик складає вступ, теоретичну основу і практику аналізу, висновки і пропозиції, список літературних джерел. У вступі висвітлено актуальність оцінки операцій з товарами, проаналізовано мету і завдання дослідження, а також опрацьовано наукову новизну курсової роботи з аналізу. В теоретичному розділі курсової роботи розкрито роль аналізу в господарській діяльності підприємства, сформульовано сутнісне значення товарних операцій підприємства, охарактеризовано наукові джерела і законодавчо-правову основу з аналізу, висунуто загальну характеристику фінансово-господарської діяльності суб’єкта господарювання, оцінено структуру керівництва компанії та її основних підрозділів, роз'яснено головні результати діяльності суб’єкта господарювання. В другій частині курсової роботи наведено результати аналізу та обґрунтування пропозицій, зумовлено теоретичну модель аналізу, визначено організацію і здійснення оцінки наявності товарних операцій підприємств торгівлі, окреслено напрямки удосконалення методики аналізу, з'ясовано аналіз впливу факторів на результативний показник, вивчено математичний розрахунок результатів застосування, оглянуто вживання комп'ютерних засобів при проведенні оцінки. У висновках представлено узагальнені результати дослідження аналізу, а також надано путі, що призводять до вдосконалення аналізу товарних операцій підприємства в системі господарської діяльності.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку