Фінансовий аналіз товарних операцій підприємства торгівлі

Курсова робота (код: kr293)

Предмет: фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Економічна сутність товарних операцій підприємств торгівлі
2. Нормативно-правова база аналізу товарних операцій підприємств торгівлі і дослідження літератури
3. Характеристика господарсько-фінансової діяльності підприємства
4. Модель аналізу товарних операцій підприємств торгівлі: його методи, показники, об'єкти, суб'єкти, мета і завдання
5. Процес аналізу товарних операцій підприємств торгівлі
6. Факторний аналіз товарних операцій підприємств торгівлі
7. Застосування комп'ютерної техніки в процесі аналізу товарних операцій підприємств торгівлі
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки товарних операцій підприємств торгівлі, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз товарних операцій"



Структура курсової роботи по проблемі

Дана курсова робота налічує вступ, теоретичний розділ і практичну частину, висновки і пропозиції, основну літературу. У вступі досліджено актуальність оцінки операцій з товарами, роз'яснено мету і завдання курсової роботи, а також сформульовано наукову новизну дослідження з аналізу. В теоретичних засадах дослідження наведено роль аналізу в господарській діяльності підприємства, представлено сутнісне значення товарних операцій підприємства, проаналізовано наукові джерела і законодавчо-правову основу з аналізу, окреслено характеристику нормативно-правової бази стосовно методики аналізу, розглянуто структуру керівництва компанії та її основних підрозділів, висунуто економічний і фінансовий потенціал фірми та його використання. В другій частині курсової роботи з'ясовано аналіз об’єкта дослідження за розробленою методикою, розроблено об’єкти, суб’єкти, методичні прийоми, інформаційну базу аналізу, зумовлено вертикальний і горизонтальний аналіз товарних операцій підприємств торгівлі, оцінено виявлення недоліків та вказання способів їх виправлення і профілактики, оглянуто фактори, що впливають на об'єкт аналізу, розкрито економічний аналіз якості користування, надано інформатизацію і автоматизацію в ході оцінки. У висновках опрацьовано узагальнені результати дослідження аналізу, а також вивчено путі, що призводять до вдосконалення аналізу товарних операцій підприємства в умовах ринкових відносин.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку