Фінансовий аналіз формування собівартості продукції підприємства харчової промисловості

Курсова робота (код: kr304)

Предмет: фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Визначення сутності витрат і формування собівартості продукції підприємства харчової промисловості
2. Законодавче забезпечення аналізу витрат і формування собівартості продукції підприємства харчової промисловості і огляд спеціальної літератури
3. Організаційно-економічна характеристика базового підприємства
4. Об'єкти, суб'єкти, методи і показники аналізу витрат і формування собівартості продукції підприємства харчової промисловості
5. Процес аналізу витрат і формування собівартості продукції підприємства харчової промисловості
6. Факторний аналіз витрат і формування собівартості продукції підприємства харчової промисловості
7. Удосконалення методики аналізу при використанні інформаційних технологій
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки формування собівартості продукції підприємства харчової промисловості, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Структура курсової роботи по проблемі

Поточний курсовик складає вступ, теоретичний розділ і практичну частину, висновки і пропозиції, список літературних джерел. У вступі сформульовано актуальність оцінки калькуляції видатків на продукцію, охарактеризовано мету і завдання курсової роботи, а також досліджено інформаційну базу курсової роботи з аналізу. В теоретичних засадах дослідження висунуто роль аналізу в господарській діяльності підприємства, роз'яснено сутнісне значення собівартості і витрат підприємства, зумовлено нормативно-правову базу з аналізу, простежено характеристику нормативно-правової бази стосовно методики аналізу, визначено структуру керівництва компанії та її основних підрозділів, надано економічний і фінансовий потенціал фірми та його використання. В другій частині курсової роботи обстежено аналіз об’єкта дослідження за розробленою методикою, опрацьовано організаційно-інформаційну модель аналізу, розкрито вертикальний і горизонтальний аналіз формування собівартості продукції підприємства харчової промисловості, з'ясовано напрямки удосконалення методики аналізу, оцінено здійснення чинникового аналізу, представлено фінансову оцінку ефективності використання, проаналізовано вживання комп'ютерних засобів при проведенні оцінки. У висновках наведено узагальнені результати дослідження аналізу, а також розроблено пропозиції щодо удосконалення аналізу собівартості і витрат підприємства в системі господарської діяльності.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку