Аналіз розрахунків з покупцями і замовниками підприємства

Курсова робота (код: kr355)

Предмет: фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Визначення сутності розрахунків з покупцями і замовниками
2. Нормативно-правова база аналізу розрахунків з покупцями і замовниками і дослідження літератури
3. Організаційно-економічна характеристика базового підприємства
4. Об'єкти, суб'єкти, методи і показники аналізу розрахунків з покупцями і замовниками
5. Методика загального аналізу розрахунків з покупцями і замовниками
6. Визначення впливу факторів при аналізі розрахунків з покупцями і замовниками
7. Удосконалення методики аналізу при використанні інформаційних технологій
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки розрахунків з покупцями і замовниками, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз розрахунків з покупцями і замовниками"



Структура курсової роботи по проблемі

Представлена курсова робота має в своєму складі вступ, концептуальний і прикладний елементи, висновки і пропозиції, реєстр застосованої літератури. У вступі сформульовано актуальність оцінки грошових потоків, досліджено мету і завдання курсової роботи, а також простежено наукову новизну дослідження з аналізу. В теоретичних засадах дослідження розроблено роль аналізу в господарській діяльності підприємства, оцінено сутнісне значення розрахунків підприємства, висунуто правові акти і дослідження спеціальну літературу з аналізу, надано характеристику нормативно-правової бази стосовно методики аналізу, опрацьовано структуру керівництва компанії та її основних підрозділів, представлено головні результати діяльності суб’єкта господарювання. В другій частині курсової роботи визначено розробку і обґрунтування методики аналізу, вивчено теоретичну модель аналізу, проаналізовано вертикальний і горизонтальний аналіз розрахунків з покупцями і замовниками, розглянуто напрямки удосконалення методики аналізу, оглянуто здійснення чинникового аналізу, окреслено розрахунок відносних показників стану, зміни і використання, висвітлено вживання комп'ютерних засобів при проведенні оцінки. У висновках охарактеризовано узагальнені результати дослідження аналізу, а також з'ясовано направлення щодо покращення аналізу розрахунків підприємства в системі господарської діяльності.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку