Аналіз розрахунків з покупцями і замовниками підприємства

Курсова робота (код: kr355)

Предмет:
фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Визначення сутності розрахунків з покупцями і замовниками
2. Нормативно-правова база аналізу розрахунків з покупцями і замовниками і дослідження літератури
3. Організаційно-економічна характеристика базового підприємства
4. Об'єкти, суб'єкти, методи і показники аналізу розрахунків з покупцями і замовниками
5. Методика загального аналізу розрахунків з покупцями і замовниками
6. Визначення впливу факторів при аналізі розрахунків з покупцями і замовниками
7. Удосконалення методики аналізу при використанні інформаційних технологій
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном
,
надійшліть повідомлення Viber на номер: ,
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення (зліва).

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 200 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки розрахунків з покупцями і замовниками, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз розрахунків з покупцями і замовниками"



Структура курсової роботи по проблемі

Це курсове дослідження налічує вступ, теоретичний розділ і практичну частину, висновки і пропозиції, основну літературу. У вступі зумовлено актуальність оцінки грошових потоків, висунуто мету і завдання курсової роботи, а також представлено предмет і об’єкт курсової роботи з аналізу. В теоретичному розділі дослідження роз'яснено роль аналізу в господарській діяльності підприємства, простежено науковий зміст розрахунків підприємства, розглянуто наукові джерела і законодавчо-правову основу з аналізу, охарактеризовано основні економічні показники діяльності об'єкта дослідження за останні 3 звітних роки, розроблено коротку економічну характеристику та систему управління фірмою, розкрито економічний і фінансовий потенціал фірми та його використання. В другій частині курсової роботи вивчено економічний аналіз об’єкта дослідження, сформульовано організаційно-інформаційну модель аналізу, обстежено вертикальний і горизонтальний аналіз розрахунків з покупцями і замовниками, проаналізовано виявлення недоліків та вказання способів їх виправлення і профілактики, оглянуто фактори, що впливають на об'єкт аналізу, опрацьовано фінансову оцінку ефективності використання, визначено застосування комп'ютерних технологій при здійсненні аналізу. У висновках надано узагальнені результати дослідження аналізу, а також досліджено шляхи поліпшення аналізу розрахунків підприємства в системі господарської діяльності.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку